کد خبر 1393201
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
لاپید

رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتظر اعلام رسمی انحلال کنست و معرفی نخست وزیر جدید در تل‌آویو هستند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از انتظارها در تل‌آویو برای اعلام رسمی انحلال کنست و نخست‌وزیری «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه فعلی این رژیم تا برگزاری انتخابات زودهنگام خبر می‌دهند.

طبق گزارش پایگاه خبری «i۲۴»، بعد از توافق‌ها بین ائتلاف حاکم در تل‌آویو و مخالفان درخصوص انحلال کنست، انتظار می‌رود که قانون مربوط به آن امروز در قرائت‌های دوم و سوم تصویب و لاپید فردا به جای «نفتالی بنت» نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

یاوه‌گویی‌های «نفتالی بنت» پیش از رفتن

اگر چنین نتیجه‌ای امروز در پارلمان رژیم صهیونیستی حاصل شود، مراسم رسمی او فردا (پنج‌شنبه) انجام خواهد شد و تل‌آویو خود را برای انتخابات زودهنگام آماده خواهد کرد.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که انتظار می‌رود نخست‌وزیر جدید محل سکونت خود را به مقر رسمی در «بالفور» [قدس اشغالی] انتقال ندهد و به ساختمان موقتی که قبلاً محافظان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق از آن استفاده می‌کردند، برود.

گزارش‌ رسانه‌های عبری زبان حاکی از آن است که اگر اتفاقات غیرمنتظره‌ای در لحاظات آخر اتفاق نیافتد، انتظار می‌رود امروز بیست‌وچهارمین پارلمان رژیم صهیونیستی رسماً منحل گردد و تل‌آویو به سوی پنجمین انتخابات پارلمانی طی سه سال و نیم گذشته حرکت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس