کد خبر 1390980
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
آخرین یاوه‌گویی‌های «نفتالی بنت» پیش از ترک پست نخست‌وزیری

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آخرین مواضعش پیش از ترک پست نخست وزیری، ادعاهای جدیدی را مطرح کرد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که بیشتر به غزل خداحافظی شبیه است، مدعی شد که تمام تلاش خود را به خاطر این رژیم و برای امن تر کردن مرزهای فلسطین اشغالی انجام داده است.

«نفتالی بنت» در مراسم فارغ‌التحصیلی خلبانان ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه هوایی «حتسریم» در جنوب سرزمین‌های اشغالی، که احتمالاً آخرین سخنرانی وی در سمت نخست وزیری خواهد بود، گفت: من اسرائیل را با قدرت و در حالی که مرزهای آن امن و آرام است، تحویل می‌دهم!

این ادعاها در حالی است که کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته یکی از بی سابقه ترین بحران‌های امنیتی در اراضی اشغالی را تجربه کرد. این بحران با تشدید عملیات‌های مقاومتی و استشهادی توسط فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی تشدید شد. در سایه تشدید عملیات‌های مقاومتی، اراضی اشغالی با مشکل نا امنی فراگیر مواجه شد تا جایی که روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» با انتشار مطلبی از بازگشت «تل آویو» به روزهای تاریکِ هشدار سخن گفت.

طبق آخرین گزارش‌ها، در ماه مارس سال جاری، میانگین تعداد عملیات‌های شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند. در حد فاصل ۴۰ روز یعنی از روز ۲۱ مارس تا ۳۰ آوریل سال جاری میلادی (۱ فروردین ماه تا ۱۰ اردیبهشت ماه) ۱۵ صهیونیست در جریان عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در نقاط مختلف به هلاکت رسیده و ده‌ها تَن دیگر به شدت زخمی شدند.

در همین حال، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که به دلیل موج گسترده نا امنی‌ها در اراضی اشغالی، سطح احساس امنیت در نزد شهرک نشینان صهیونیست به پایین‌ترین حد ممکن از سال ۲۰۰۰ رسید. با این وجود، کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی به دلیل ضعف آشکار در سیستم نظامی، امنیتی و اطلاعاتی خود، در مقابله با عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان بازماند و همین مسأله موجی از نارضایتی‌ها در اراضی اشغالی را به دنبال داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    6 1
    تحویل ندادی باهرج ومرج کابینه ات فروپاشیداپارتایدی
  • امیر IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 0
    سلام مشرق
  • AU ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    در اسرائیل اتفاقات خوبی هم در جریان است مثلا جراحی کودک نابلسی فلسطینی که بدون گوش متولد شده بود توسط پزشکان در بیمارستان بنی صهیون اسرائیل و دهها خبر خوب دیگه
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      0 0
      همون حرف رهبرمیشه رفراندوم میگذارند ومثل دوران قبل ازاوردن انگلیسیها حاکمیت فاشیستی اسراییل فرومیپاشدومجازات یااولیای دم رضایت میدهند بسیاری ازفلسطینیهای مسلمان نصبی یهودی دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس