کد خبر 1393160
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش مشرق، کاربر توییتری درباره اخبار چندساعت گذشته آمریکا نوشت: 

کشته و زخمی شدن ده ها نفر در واژگونی قطار 

کشف ۴۶جسد در یک تریلی در تگزاس 

افزایش سرقت بنزین

آنها یک تفاوت کوچک با ما دارند

"سلبریتیها و جهادگران فاکتوری در سعودی اینترنشنال و منوتو و ..." را ندارند و الا همین سه خبر فوق به یک بحران در آنجا تبدیل میشد.

یک تفاوت کوچک آمریکایی‌ها با ایرانی‌ها

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    18 0
    دقیقا
  • رضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    5 24
    ازاقتصادشونم بگید ازسطح رفاه مردمشون ازدلارشون ک هر روز داره گرونترمیشه
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      13 2
      تفاوت در نجابت و کرامت رسانه های وابسته به جمهوری اسلامی ایران و در خباثت و رذالت رسانه های شیطانی وابسته به یانکی ها است!!!
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      2 0
      عزیزم ارزدلارباتورم دلاری حساب میشود نه باتومان علاوه براین کسری وتورم دلاری حساب بشه بخاطرهمینه امریکا دنبال خریدسوخت ازایران وونزوئلاافتاده
    • هکر IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      1 1
      آقا رضا ! در هر جامعه و کشوری که اقتصادش لیبرالی و سکولاری هست و خصوصا در خود کشور آمریکا ( به عنوان کشوری که مرکز فرماندهی اقتصاد لیبرالی و سکولاری در جهان هست) ، یک مشکل ویرانگر و خیلی بزرگ وجود داره : طبقه پولدار جامعه ، روز به روز ، درصد بیشتری از کل دارایی و ثروت و پول جامعه آمریکا رو در اختیار میگیرن ( ولی تعداد پولدارها در جامعه آمریکا روز به روز کمتر میشه) و طبقه فقیر و متوسط جامعه آمریکا هم روز به روز ، فقیرتر میشن و تعدادشون هم روز به روز بیشتر میشه..این اتفاقات تدریجی هست..هرگز رسانه های آمریکا، روی این واقعیتها مانور نمیدن...حکومت آمریکا برای حل اون مشکل ، کارهایی میکنه تا نسل و جمعیت طبقه فقیر و متوسط در جامعه آمریکا به مرور زمان ، کاهش پیدا کنه مثلا ویروسهایی مثل کرونا درست میکنه و به جان مردم آمریکا میندازه و قانون «حمل سلاح در اماکن عمومی» رو تصویب میکنه (چون وقوع تیراندازیهای مرگبار در اماکن عمومی آمریکا ، جان طبقات فقیر و متوسط جامعه آمریکا رو تهدید میکنه چون پولدارها در اماکن عمومی و شلوغ، تردد نمیکنن و خریدهاشون رو به طور پستی انجام میدن و وکیل دارن و حتی خدمتکار و راننده و پزشک و پرستار و غیره دارن)
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      1 1
      چه ربطی دارد. 1- شما هر کشور اول را با شرایط خوش بسنج ، بعد مقایسه کن ( مثلا توقع نداریم که در آلمان نیروگاهی بدلیل خرابی خیلی ساده چند ماه از مدار خارج شود که اگر بشود خیلی برای آنها بد میشود ) . 2 - بعد از جنگ جهانی دوم یکی از امتیازاتی که آمریکا از دنیا گرفت قرار دادن دلار در معاملات جهانی به عنوان ارز مرجع بوده . شما با دلار سیب زمینی می خرید برای آمریکا سهم قائل شدید ، یعنی دلار خودش کالای لوکس حساب می شود . 3- اگر وضع زندگی آنها بهتره یکی از دلایلش منافعی است که به ناحق برای خودشان در تمام دنیا تعریف کرده اند و به خاطر حفظ آن جنایت میکنند .
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      5 0
      غیر از دلار هیچ چیز تو دنیا برای شما اارزشمند نیست فقط دلار برو آمار بدهی آمریکا راهم ببین حداقل خودت برو وضعیت بی خانمانها در امریکا را هم ببین بنزین دزدی راهم ببین هرچند اینها را هیچ وقت نمی بینید
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    14 2
    اگه یه روزی معلوم بشه این سلبریتی ها یهودی مخفی یا جاسوس مزدور دشمن بودند، فقط عکس العمل مردم ایران دیدن علیه اینا داره.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    12 2
    (اصلاح شده)اگه یه روزی معلوم بشه این سلبریتی ها یهودی مخفی یا جاسوس مزدور دشمن بودند، فقط عکس العمل مردم ایران علیه اینا دیدن داره.
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    13 2
    دمت گرم آقای تحلیل گر
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    باشه آقا اونا بد بزارید ایران هم مثل آمریکا بد بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس