استخدام

مقرر شد در راستای اجرای ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت امتیاز تخصیص یافته منحصراً در شهرستان‌هایی که نرخ باروری درآن‌ها ۲/۵ و کمتر باشدبابت تاهل به تمام داوطلبان متاهل زن و مرد تعلق گیرد.

به گزارش مشرق، پیرو اطلاعیه مورخ ۳ تیر و اعلام نتایج اولیه متقاضیان آزمون نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به تاریخ‌های برگزاری ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت) به اطلاع می‌رساند با توجه به نامه شماره ۲۳۲۳۵ مورخ ۶ تیر سازمان اداری و استخدامی کشور، مقرر شد در راستای اجرای ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ ۲۶ اسفند ۹۹ (موضوع بند ۳ در بخش «ج» سایر امتیازات قانونی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) امتیاز تخصیص یافته منحصراً در شهرستان‌هایی که نرخ باروری در آن‌ها ۲/۵ و کمتر باشد بابت تاهل به تمام داوطلبان متاهل زن و مرد تعلق گیرد.

بیشتر بخوانید:

مکاتبه با دولت برای جذب ۲ هزار دکتر معلم در دانشگاه فرهنگیان

لذا داوطلبان دارای شرایط (جنس زن) لازم است ضمن مشاهده مجدد کارنامه اعلام نتایج، در صورتی که در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و مصاحبه استخدامی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته اند درخصوص تهیه مدارک و مراجعه برای انجام مراحل فوق بر اساس مندرجات اطلاعیه مورخ ۳ تیر اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    4 2
    متأسفانه دهه هاست که در کشور ایران با تقلید مضحک و کورکورانه از فرهنگ منحط غرب وحشی و به اسم برابری جنسیتی !! تمام فضا و جو ادارات و حتی بساری از کارخانجات و کسب و کارهای غیر مرتبط با توانائیهای زنان را زنانه کرده اند و در حالیکه میتونستن سهمیه استخدامی بسیاری از ادارات را به پسران و مردان جوان بدهند تا حداقل یکی از مشوقهای ازدواج و تشکیل خانواده را برای مردان فراهم آورند اما با استخدام کیلویی و عجیب و غریب زنها در ادارات باعث شده اند هم علاقه به تحصیل و هم علاقه به ازدواج در بین پسران و مردان جوان خیلی کمرنگ و کم طرفدار بشه.در نتیجه میزان بزه و جرم در بین جوانان افزایش پیدا کنه. از طرفی هم هر زن کارمندی یه دونه خودرو خریده و انداخته زیر پای خودش و این وضعیت هم به نوبه خودش باعث شلوغی و ترافیک بیش از حد شهرها شده. علاوه بر اینها خیلی از زنان وقتی حقوق بگیر میشن و احساس استقلال میکنن به نوعی خودشون رو رقیب مرد و شوهر میدونن که این موضوع هم مشکلات عدیده ای در خانواده ها ایجاد میکنه . ضمن اینکه زنان شاغل خیلی علاقه ای به ایفای نقش مادری و انجام امور داخل ندارند. در نتیجه میبینیم که اشتغال زنان به یکی از عوامل اصلی کاهش زاد و ولد و فرزندآوری خانواده ها شده است!!!!!!!!!!
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      1 1
      ادارات داره کم کم پر میشه از زنان متاسفانه نظام هم به این افتخار میکنه
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    3 1
    نکنید این کارهارو،بهداشت و درمان رو که با سهمیه ها نابود کردین،دیگه با آموزش و پرورش این کارهارو نکنید خود آموزش و پرورش با تصمیمات غلطش کلی ضربه به این سیستم زده و افراد بدون صلاحیت زیادی رو وارد کرده دیگه با این تصمیمات شما تشدیدش نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس