کد خبر 1392763
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
مترو

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ نوجوان ۹ و ۱۱ ساله جیب‌بر در متروی تهران حین سرقت خبر داد و گفت: از متهمان یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: در پی افزایش سرقت در ایستگاه های مترو به روش جیب‌بری موضوع به تمام ماموران مستقر در ایستگاه‌های مترو تهران اعلام و گشت‌زنی‌های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه مولوی روز گذشته به ۲ نوجوان که در حال پرسه‌زنی بی‌هدف در مترو بودند مشکوک می‌شوند، افزود: مراقبت‌های ویژه آغاز تا اینکه ماموران متهمان را در حال سرقت از شهروندی با استفاده از  ازدحام جمعیت مشاهده می‌کنند  و سریعا وارد عمل شده و متهمان را غافلگیر و دستگیر می‌کنند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران به پایگاه خبری پلیس گفت: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد که از  متهمان ۹ و ۱۱ ساله در تحقیقات پلیسی به‌عمل آمده به جرم خود و سرقت به روش جیب‌بری در ایستگاه‌های مترو تهران اعتراف کردند. 

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان  ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    2 0
    در بین اطرافیان من کسی نیست که تو مترو جیبش رو نزده باشن. هیچکدومشون هم شکایت نکردن. دیروز در اخبار می گفت آمار شکایات سرقت پارسال 850 هزار مورد بوده. دلیلش بازدارنده نبودن مجازات سرقته. طرف یه گوشی 10 میلیونی رو میدزده و یکی دومیلیون میفروشه. دیگه برای چی بره دنبال روزی 8 ساعت کار پرزحمت؟!!
  • رضا IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    5 0
    جیب برهای 9و 11 ساله یا خدا چه بر سر مملکت ما آمده !؟
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      0 1
      همون دهه نودیا هستن
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      0 0
      سلام ...نده
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      1 0
      این بچه ها ارباب و مربی و مشوق دارند . باید زبان ان فردی که این بچه ها را اموزش داده و تشویق به دزدی کرده قطع کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس