کد خبر 1392542
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
گوشی

به تازگی گوشی شیائومی ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده و برخی از مشخصات این گوشی ارزان قیمت برند ردمی هم رسانه‌ای شده است.

به گزارش مشرق، ظاهراً شیائومی قصد دارد بازار گوشی‌های اقتصادی را از رقیب دیرینه خود برباید. این شرکت با معرفی گوشی Redmi ۱۰ Prime Plus ۵G گزینه‌ای مناسب را پیش پای کاربرانی با بودجه‌ بسیار محدود قرار دهد.


اینطور که به نظر می‌رسد، ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G قرار است به عنوان یک نسخه‌ ری برند از گوشی‌ ردمی نوت ۱۱E ۵G به بازار جهانی عرضه کند. در همین راستا امتیازات گوشی Redmi ۱۰ Prime Plus ۵G در گیک بنچ منتشر شده است.
 

مشخصات گوشی شیائومی ردمی ۱۰ پرایم پلاس +عکس

با توجه به امتیاز ۱۹۸ و ۱۱۷۹ در دو بخش تک و چند هسته‌ای، به نظر می‌رسد این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است. این تراشه از Mali G۵۷ به عنوان پردازشگر گرافیکی استفاده می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده در بنچمارک، ظاهراً این گوشی به ۴ گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ مجهز شده است. این محصول همچنین از رابط MIUI ۱۳ و اندروید ۱۲ به عنوان رابط کاربری و سیستم‌عامل پیش‌فرض بهره خواهد برد و اندروید ۱۳ را هم به عنوان نخستین آپدیت نرم‌افزاری  خود دریافت خواهد کرد.

اگرچه اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ عرضه‌ی این محصول در اختیار نداریم اما به نظر می‌رسد به‌زودی باید شاهد این اتفاق باشیم. با توجه به اینکه ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G جانشین ردمی نوت ۱۱E ۵G خواهد شد، برخی مشخصات این گوشی مشخص شده است.
 

مشخصات گوشی شیائومی ردمی ۱۰ پرایم پلاس +عکس

انتظار می‌رود ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G به نمایشگری ۶.۵۸ اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شود. همچنین به نظر می‌رسد بر روی پنل پشتی آن هم شاهد دو دوربین، شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی به همراه سنسور ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق خواهیم بود.

باتری به کار رفته در این گوشی به احتمال زیاد ظرفیتی معادل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که کاربر می‌تواند آن را با شارژر سریع ۱۸ واتی موجود درون جعبه شارژ کند.

منبع:شهر سخت افزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس