رونمایی از ۲۱ کتاب در حوزه «تربیت در نیروهای مسلح» با حضور سرلشکر باقری

همایش ملی تربیت در نیروهای مسلح همراه با رونمایی از ۲۱ کتاب در حوزه «تربیت در نیروهای مسلح» با حضور جمعی از مسئولان ملی و فرماندهان نظامی از جمله سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دانشکده شهید محلاتی قم برگزار شد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ محمدحسن باقری امروز در همایش ملی تربیت در نیروهای مسلح که در دانشکده شهید محلاتی در قم برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تربیت اظهار کرد: این همایش در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تربیت نیروهای مسلح برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این همایش سال ۹۷ با موضوع پاسخ به این سئوال که موضوع تربیت در نیروهای مسلح چگونه باید باشد شروع شده است و طی این سال‌ها همایش‌هایی در دانشکده‌ها و دانشگاه‌های مختلف برگزار شده است که حاصل این همایش‌ها، همایش امروز است.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح ارائه مدل مفهومی تربیت در نیروهای مسلح را یکی از اهداف این همایش دانست و عنوان کرد: تبیین فرمایشات رهبری، نقش تربیت در پیشبرد اهداف نیروهای مسلح و دستیابی به الگوهای جدید تربیتی از جمله دیگر اهداف این همایش است.

رونمایی از ۲۱ کتاب در حوزه «تربیت در نیروهای مسلح» با حضور سرلشکر باقری

 در پایان این همایش از ۲۱ کتاب در حوزه تربیت در نیروهای مسلح رونمایی و همچنین با حضور سرلشکر محمد حسن باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از خانواده شهدای نیروهای مسلح، پیشکسوتان و بازنشستگان و جمعی از شخصیت‌های علمی تغییر به عمل آمد.

رونمایی از ۲۱ کتاب در حوزه «تربیت در نیروهای مسلح» با حضور سرلشکر باقری

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس