کد خبر 1391872
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
بند عجیب در قرارداد خرید میلیاردی پرسپولیس/ یک فصل ۲۰ میلیارد؟

خرید جنجالی بازار نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس بندهای عجیب مالی در قرارداد یک ساله خود دارد که یکی از آنها دریافت چند میلیارد تومان به شرط حضور در ۵۰ درصد بازیهاست!

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس فعالیت نقل و انتقالات تابستانی خود را در حالی آغاز کرد که طبق مصوبه هیأت مدیره، سقف ۱۲ میلیارد تومان برای جذب بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را دارند در نظر گرفت.

از این رو رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توانست علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی را به این تیم باز گردانده و با مرتضی پور علی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گولسیانی قرارداد ببندد.

درویش پس از جذب ستاره‌های اسم و رسم دار فوتبال باشگاهی کشور سراغ پدیده مسابقات فصل گذشته هم رفت تا سعید صادقی را که در آخرین اردوی تیم ملی ایران حضور داشت و بیشترین تعداد پاس گل را در فصل گذشته نیز داشت به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

مورد جالب نقل و انتقالات پرسپولیس

صادقی که پیشنهاد همزمان از استقلال تهران داشت چند روزی را در امارات پشت سر گذاشت تا پیشنهاد از این کشور را نیز بررسی کند اما مبلغ پیشنهادی آنها پایین بود تا صادقی قید دریافت دلار را زده و در تهران بازار گرمی خود برای گرفتن میلیاردهای بیشتر را ادامه دهد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز از نرفتن صادقی به امارات استقبال کرد و در تماس با او به وی اطمینان داد در صورت عدم مصدومیت می‌تواند در ترکیب اصلی بازی کند.

گل محمدی برای اینکه خیال صادقی را راحت کند قول حضور وحید امیری در دفاع چپ را داد و هیچ بازیکنی را هم به خدمت نگرفت تا جا برای حضور صادقی باز شود.

بند عجیب در قرارداد خرید میلیاردی پرسپولیس/ یک فصل ۲۰ میلیارد؟

اصرار سرمربی پرسپولیس به صادقی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باعث شد تا دو طرف بار دیگر پای میز مذاکره بروند اما مدیر برنامه‌های این بازیکن درخواست مبلغی را کند که نیاز به مصوبه جدید هیأت مدیره پرسپولیس داشت.

درویش برای اینکه خطای حقوقی نکرده باشد سقف ۱۲ میلیارد تومانی را به صادقی پیشنهاد داد اما بندهای مالی در قرارداد او گنجاند تا او را تبدیل به گران قیمت‌ ترین بازیکن نقل و انتقالاتی پرسپولیس کند.

در آپشن‌های مربوط به قرارداد صادقی گزینه‌هایی همچون میزان حضور در بازی‌های فصل این تیم (حدود نصف مسابقات فصل)، میزان رضایت سرمربی، تأثیرگذاری فنی در تیم و… وجود دارد که این بازیکن بابت آنها ۴ میلیارد تومان غیر از مبلغ قرارداد اصلی‌اش دریافت می‌کند.

صادقی در حالی پای برگه قرارداد یک‌ساله قطعی با پرسپولیس را امضا کرد که یکی از هواداران متمول این باشگاه که در خارج از کشور حضور دارد همچون سایر خریدهای تابستانی پرسپولیس حاضر شده است مبلغ عجیب ۴ میلیارد تومانی را به او بپردازد تا این بازیکن با مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان به پرسپولیس بپیوندد.

رقمی غیر قابل قبول برای بازیکنی که درخشش او تنها به واسطه چند پاس دادن در فصل گذشته رقم خورده و نه موفقیتش تداوم داشته و نه سابقه زیادی در تیم ملی دارد و نه این که امتحانش را در تیم های بزرگ پس داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    17 4
    به نظر جوکه! اینکه این همه بازیکن به ظاهر پر مدعا با سقف 12 میلیون بگیرند! بعدشم یه بازیکنی که یه بازی ملی نداره 20 میلیارد می گیره اون وقت بازیکن های قدیمی این تیم 12 میلیارد براساس مصوبه هیات مدیره! یعنی گولسیانی فقط به عشق پرسپولیس بیخیال سپاهان متمول شده! عحب!!!!
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      2 0
      پشت پرده عجیب تر اینکه واقعا چرا تو کشور اجازه نمیدن این دو باشگاه و تیم های صنعتی خصوصی بشن و دست از سر بیت المال بردارند که از جیب مرده خرج میشه؟ پاس
  • موسوی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    8 1
    باشگاههای دولتی فعلا معرکه کرفتند . بوی پول همه را به وجد آورده. از ظواهر پیداست که کاسه ای زیر نیم کاسه است. لازم است در همین ابتدای امر نهادهای نظارتی و قضایی ورود کننده قضیه خیلی بودار است.
    • امین IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      1 1
      البته نهادهای نظارتی پارسال باید ورود میکردن که یه تیم خاص علیرغم ادعای بی پولی خرید های گرانقیمت خارجی و داخلی انجام داد نه الان که این دو تیم به لطف فروش سهام دستشون بازه و هیچکی هم از نظر قانونی نمیتونه بهشون گیر بده
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    3 1
    چرا مجلس باشعار شفافیت روی کار آمد قانون مالیان برای این مفت خورها تعیین نمی کنند تا این پولهای زبان بسته از جیب مردم خرج نشه. بعدش هم مانند بعضی ها به خارج ببرند و به ملت بخندند.
  • شهروند IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    1 1
    نهادهای نظارتی کجا هستند؟
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    10 1
    چه بخور بخوریه در تیم مرد همیشه مستعفی..
  • رمضانی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    11 1
    فارغ از تمایلات رنگی در این وانفسای مرگ و زندگی و مشکلات عدیده معیشتی و اقتصادی شهروندان این حیف و میل شدن میلیاردی پول بیت المال برای مثلا یک سرمربی و چند بازیکن چگونه قابل هضم است واقعا نهادهای نظارتی کدام گوری هستند ؟ چرا حسابرسی نمی شود ؟
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    3 0
    جناب رئیسی چرا فوتبال را حرفه ای نمی کنید تاکی باید از بیت المال هزینه بیت الحال عده ای بدهیم، جمع کنید این معرکه را ۱۲ میلیارد ، یعنی حقوق چند کارگر؟یعنی هزینه زندگی چند هزار نفر ؟ آخر چی ؟هیچی
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    15 0
    پول ملت را به فنا دادن همینه اقای مدیر عامل از حبیب باباش که نمی ده از مالیات امثال من کارگر حداقل بگیر با حقوق ۵۱۰۰ پرداخت میشه که راضی نیستم و واگذار می کنم به اون خدای که بهش ایمان دارید
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    10 0
    از بیت المال پول ندن هرچی میخوان خرج کنن.یک ریال هم از بیت المال خرج اینا کردن حرامه
  • هانا IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    7 0
    عجب زرنگی کرد
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    3 0
    پول یامفت!! اون وقت دولت میاد حقوق پارسال اساتید دانشگاهها و پژوهشگران پژوهشگاهها را کاهش مزده تا صرفه جویی کنه ...
  • محمدرضاا IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    کی گفته بیست میلیارد وقتی گلگهربیست هفت میلیارد بهش پیشنهاد داد قبول نکرد مطمئن باشین سی سی چهارمیلیارد لنگ تیغ زد این کشور فقط نفعش به لنگ حکومتی میرسه صندوق خیریه بانک گردشگری پول بازنشستگان و کمک غیبی فدراسیون برا تیم محبوبشان
  • قاسم باویه IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    باسلام درحالیکه هرروز شاهد فروپاشی خانواده ها بدلیل مشکلات مالی هستیم باشگاه پرسپولیس ودیگر باشگاههای ایران که به اندازه یک دهم فوتبال قبل بازی نمیکنندباپول این ملت زجرکشیده روزگار میگذرانند بدتر ازاین شنیدیم این اقا بابادیگارد جابجا میشه بخدا خجالت اوره اهااااااااای دستگاههای نظارتی کجایید نمیدانید داره به ئملت خیانت میشه بخدا اگر جلوی اینکاررانگیریدفساد هزاربرابر میشه ظاهرا اقایان بابت هرپاس دادن ساده این اقاصدمیلیون تومان بایستی پرداخت کنند باید جواب خدا رابدهند ما که راضی نیستیم قوه قضاییه ورود کنند ببینند چه فسادی درفوتبال هست
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    این آقا یه بازیکن معمولی معمولی خدا را شکر که استقلال ایشان را نخواست شک نکنید بعد از چند بازی میره روی نمکت دوستان استقلالی شک نکنید تیم پیروزی دچار سرنوشت استیل آذین خواهد شد .
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    خرج که از کیسه میهمان بود حاتم طاعی شدن آسان بود . پول بی حساب کتاب رو همین طور بذل و بخشش می کنن اگه این پول برای بخش خصوصی باشه هیچ اظکالی نداره ولی وقتی از بیت المال میشه باید قرون قرون آن مورد بازخواست و حساب کتاب باشه . نه اینکه هر مدیر عاملی که میاد برای اینکه خودشو مطرح کنه از این حاتم بخشی ها کنه و بعد هم دمشو بزاره رو کولش و حاجی حاجی مکه . هیچ نهادی هم از عملکرد ش بررسی و مطایبه نکنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس