کد خبر 1391100
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
گران قیمت ترین بالش + عکس

داشتن یک زندگی مجلل شاید آرزوی برخی باشد، اما تعداد کمی از مردم می‌توانند چنین زندگی را تجربه کنند.

به گزارش مشرق، چندین خودرو، خانه و وسایل لوکس، اما آیا تا به حال به یک بالش گران‌قیمت فکر کرده‌اید؟ تصورش سخت است، اما اکنون یک بالش با قیمت ۵۷۰۰۰ دلار تولید شده است.

ویژگی گران‌قیمت‌ترین بالش دنیا این است که به طور ویژه توسط یک فیزیوتراپیست هلندی طراحی شده است. این بالش پس از حدود ۱۵ سال زحمت تولید شد و دلیل تولیدش راحتی بیشتر عنوان شده است. سازنده بالش تحقیقات زیادی انجام داده تا در نهایت به این شگفتی دست پیدا کند.

حال بیایید با ویژگی‌های آن آشنا شویم. این بالش قیمت بالایی دارد، زیرا با طلا، الماس، یاقوت کبود و غیره پوشانده شده است. پنبه داخل این بالش از یک دستگاه فرز روباتیک است. در زیپ این بالش چهار عدد الماس قرار داده شده است.

بالش گران

بالش‌ها برای هر فردی ساخته شده‌اند و مشتریان به‌عنوان بخشی از فرآیند تحقیق اسکن می‌شوند تا بالش مختص آنها تولید شود.

گفته شده فناوری به‌کار رفته در داخل این برای افرادی که بی‌خوابی دارند می‌تواند بسیار مفید باشد. البته شاید بهتر باشد بگوییم برای ثروتمندانی که بی‌خوابی دارند.
منبع: همشهری آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    2 0
    ثروتمندان با این بالشت هم خواب راحت ندارند تنها راه اینکه خواب راحت داشته باشند این است که بیش از حد ثروتمند نباشند / خواب که چه عرض کنیم ثروتمندان بدلیل اینکه وابستگی شدید به مال و اموالشان دارند مرگ راحتی هم ندارند چه برسه به اینکه خواب راحتی داشته باشند ؛))) / بالشت از طلا و الماس و .. هم نمیتونه یه خواب راحت براشون رقم بزنه
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    3 0
    اون مولتی میلیاردری که حق مردم را میخوره بایدم خوابش نره. شما ببین یه کارگر مظلوم روی سنگ هم میخابه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس