تلاش ناکام برای ترور رئیس‌جمهور تونس/ اعضای گروه بازداشت شدند

وزارت کشور تونس از بازداشت اعضای یک گروه که برای ترور رئیس جمهور این کشور تلاش می کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از وبگاه عربی ۲۱، سخنگوی وزارت کشور تونس امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سرویس‌های امنیتی تونس توانستند اعضای یک گروه داخلی وابسته به خارج را که طرح ترور قیس سعید رئیس جمهور این کشور را داشتند، بازداشت کنند.

وزارت کشور تونس، بدون اشاره به جزئیات طرح ترور قیس سعید و یا طرف‌های پشت پرده آن، تنها اعلام کرد که تهدیدات خطرناکی حیات و سلامتی رئیس جمهور تونس را تهدید می‌کند.

وزارت کشور تونس افزود: برخی طرف‌ها برای ترور رئیس‌جمهور و اقدام علیه نهاد ریاست‌جمهوری برنامه‌ریزی کرده بودند. چند فرد در مسئله مشکوک دریافت پول از خارج نقش داشته‌اند و پرونده‌ها آن‌ها همچنان در حال بررسی است.

در همین رابطه، وزارت کشور تونس پنج شنبه شب از ناکام ماندن تلاش یگ گروه تروریستی برای حمله به مقر پلیس این کشور خبر داده بود.

اقدمات رئیس‌جمهور تونس اخیراً با انتقادات برخی احزاب سیاسی در این کشور مواجه شده است. رئیس جمهور این کشور در ۲۵ جولای گذشته فعالیت قوای این کشور را به حال تعلیق درآورد و پارلمان این کشور را نیز معلق کرد و سپس آن را تا زمان برگزاری انتخابات قانونگذاری در اواخر سال جاری منحل نمود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس