کد خبر 1391024
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کاسیانو برای پرسپولیسی شدن چقدر تخفیف داد/ خرید جدید سرخ ها به زودی امضا می کند

مهاجم برزیلی برای آمدن به پرسپولیس اقدام جالبی انجام داد.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل قبل مربوط به خط حمله بودو مهاجمان پرسپولیس در یکی دو فصل اخیر فقط نتوانستند خوب کار کنند. همین موضوع یحیی گل محمدی قصد تقویت خط حمله تیمش را برای سال آینده داشته باشد و اولویت یحیی هم جذب مهاجم خارجی است.

گزینه اول گل محمدی کاسیانو مهاجم تیم ویزلا پرتغال است که مذاکرات خوبی با پرسپولیس انجام داد .یحیی در نیم فصل هم به دنبال جذب این بازیکن بود ولی موفق نشد کاسیانو را به ایران بیاورد. طی چند مرحله مذاکره با کاسیانو و باشگاه ویزلا پرتغال ، قرار بود پرسپولیس مبلغی را به عنوان رضایتنامه به این باشگاه پرتغالی بدهد و حدود ۴۰۰ هزار دلار هم دستمزد کاسیانو باشد.

این انتقال در حال نهایی شدن بود ولی باز شدن پای چند دلال به ماجرا باعث شد تا مدیران ویزلا درخواست بیشتری برای دادن رضایتنامه این بازیکن داشته باشند و پول زیادتری بخواهند. بعد از این اتفاقات قضیه به سمت و سوی کنسل شدن می رفت ولی یک اقدام جالب از سوی مهاجم برزیلی موجب شد تا این بازیکن در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار بگیرد. ماجرا از این قرار است که کاسیانو چیزی حدود ۱۵۰ هزار دلار از دستمزد اولیه خود کم کرد تا بتواند این پول را به باشگاه ویزلا پرداخت و رضایتنامه خودش را بگیرد. به نظر می رسد بعد از جذب صادقی ، پرسپولیس در آستانه جذب کاسیانو دیاز قرار گرفته است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    از بچگی لنگی بوده و به لنگ تخفیف داده خخخخخ
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 2
    پرسپولیس شده خانه سالمندان یحیی هرچی بازیکن بالای 30 سال سن داشت خریداری کرده در عوض استقلال جوون خریده و آینده نگری کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس