میرسلیم از هیات نظارت بر انتخابات شوراها استعفا کرد

ارشاد درباره فیلمی‌سیاه چون برادران لیلا که چهره ناخوشایندی از جامعه و خانواده ایرانی در مجامع جهانی به تصویر می‌کشد تصمیم درست و قانونی گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، مصطفی میرسلیم، وزیر پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌و نماینده تهران در مجلس یازدهم درباره عدم صدور پروانه نمایش برادران لیلا گفت: وزارت ارشاد و سازمان سینمایی در گذشته لغزش‌هایی داشت که نگرانی‌های جدی در حوزه حساس فرهنگ و هنر و به ویژه مدیوم پرنفوذ و گسترده سینما ایجاد کرده بود، اما حالا که در مقابل فیلمی‌سیاه چون برادران لیلا که چهره ناخوشایندی از جامعه و خانواده ایرانی در مجامع جهانی به تصویر می‌کشد و تخلف و قانون‌شکنی آن که بدون دریافت مجوز نمایش، راهی جشنواره‌های جهانی می‌شود، تصمیم درست و قانونی گرفته‌اند، نشانه بازگشت به مسیر امن و ایمنی است.

اما همین طی طریق در فضایی سالم چنان با هجمه و سنگ‌اندازی‌هایی در فضای رسانه‌ای و مجازی همراه است که می‌تواند جرات و جسارت و استقلال ارشاد را هدف قرار دهد و به گل‌آلودکردن آب سینما دامن بزند. به گفته این نماینده مجلس ژانر سینمای سیاه و ضدایرانی از همه ابزارهای هنری بهره می‌گیرد تا اذهان عمومی‌نسبت به آرمان‌های امام و انقلاب و نظام تیره و تاریک شود.

او با اشاره به تکالیف وزارت ارشاد در این حوزه خاطرنشان کرد: قانون در زمینه نحوه برخورد با این موج منفی صراحت دارد و وزارت ارشاد هم در این باره ملزم به پاسخگویی به مجلس شورای اسلامی‌است.
منبع:روزنامه جام‌جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    4 0
    باید علیه سینماگرانی که علیه کشور سیاه نمایی می کنند اعلام جرم کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس