کد خبر 1390939
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
دولت سیزدهم زمین سوخته تحویل گرفت

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در شرایط بسیار سختی سکان کشور را بر عهده گرفت و بدهی‌های زیادی از دولت قبل به این دولت رسیده است.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی درباره عملکرد دولت سیزدهم، گفت: رفت و آمدهای زیادی که این روزها به کشورمان می‌شود، نشان می‌دهد دولت در عرصه سیاست خارجی عملکرد بسیار خوبی دارد و به دنبال آن است که از ظرفیت کشورهای همسایه و منطقه به خوبی استفاده کند.

وی بیان کرد: اغلب دولتمردان افرادی توانمند هستند، اما برخی از آن‌ها تصمیمات ناپخته و بدون مطالعه اتخاذ می‌کنند که باید روند کاری خود را اصلاح کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: دولت روحانی نگاه یکجانبه‌گرایانه داشت و معتقد بود راهکار حل مشکلات کشور ارتباط با غربی‌هاست، اما این نگاه در دولت سیزدهم وجود ندارد و سطح تعاملات ایران با کشورهای منطقه و همسایه ارتقا یافته است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت رئیسی در شرایط بسیار سختی سکان کشور را بر عهده گرفت و بدهی‌های بسیار زیادی از دولت سابق به این دولت رسیده است. در حال حاضر دولت سیزدهم بدهی‌های دولت قبل را هم که بسیار زیاد است، می‌پردازد و دولت قبل زمین سوخته تحویل دولت سیزدهم داده است.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به دنبال خنثی‌سازی و رفع مشکلاتی است که از دولت روحانی به جامانده است، اظهار کرد: باید به دولت فرصت داده شود تا مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کند، اما دولتمردان هم باید از اقدامات خود اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی دقیقی بکنند و مردم را در جریان اقدامات و برنامه‌های دولت قرار دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 3
    محمود و فریدن غیره هم همین را میگفتند و قبل از خروج تلاش این بود اموال باقیمانده را فاکتور کنند و ببرند احتمالا خارج.
  • محیا IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    4 1
    این بهانه ها طبق گفته آقای رئیسی در سخنرانی های قبل از انتخابات از هیچکس پذیرفته شده نیست.
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 1
    نه اینکه دولتای دوازده و یازده و ده و نُه و هشت و هفت بهشتِ شدّاد تحویلشون شده بود!!!... آقا..... ""اینجا اییییییییییرانه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه!!!"" باید چاپید و قمپز دَر کرد!
    • مهرداد IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      0 1
      ایوالللللللله دمت گرم داداش
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 1
    آقای دلیگانی خیلی باهوش هستید .چون این ادعای شما برای آقای رییسی دو سر برد است اگر دولت کاری بکند که شاهکار کرده دمش گرم با وجود زمین سوخته اما اگر هیچ کاری هم نکند عذرش موجه است چون زمین سوخته تحویل گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس