کد خبر 1390426
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
قتل

مرد جوانی که همسرش را در خانه به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، دوشنبه ۳۰ خردادماه، گزارش قتل زن جوانی در یک خانه در محله بیسیم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۲ بیسیم و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه " ساسان غلامی " بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض ورود به خانه با جسد زن ۲۰ ساله‌ای مواجه شدند که با یک شال خفه شده و به قتل رسیده بود.

تحقیقات نشان داد، زن جوان به دلیل اختلافات شخصی توسط همسرش به قتل رسیده و قاتل پس ارتکاب جنایت متواری شده و حادثه را به یکی از اقوامش اطلاع داده است‌.

اعضای تیم جنایی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بلافاصله وارد عمل شدند و قاتل متواری را در کمترین زمان دستگیر و برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

با دستور ساسان غلامی بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌ جنایی جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درخصوص کشف ابعاد پنهان پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    9 2
    هر چند باید صبر کرد و دید انگیزه قاتل چه بوده است اما این قتلها در سالهای اخیر زیاد شده. قتل زن به شوهر. شوهر به دست زن، بچه ها به دست پدر یا مادر و.. معمولا باز هم پای خیانت در کار است. مردی عاشق زن بی حیایی شده و یا زن در حالت خیانت بوده و یا شوهرش مشکوک شده. هم نتیجه افزایش بی بند و باری، روابط آزاد و مختلط و البته فضای مجازی کثیف.
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      1 4
      عجب مردسالاری هستی
    • به ۱۹:۱۸ IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      0 2
      منظور شما از مردسالاری همان خانواده سالاری و حیا سالاری و عفت سالاری و غیرت سالاری است. پس زنده باد مرد سالاری.
    • GB ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      2 0
      موافقم ندیده ونشناخته حق به انون مرد نانجیب دادحالا تو فرض کن خدای ناکرده خیانت آیا کسی می تونه خودش حکم صادرواجراکنه!؟به هردلیلی که باشه فقط قانون با مدرک وشاهد بایدثابت کنید%
  • RO ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    2 0
    باسلام:البته میدونم نظرم شاید منتشرنشه ولی پیش وکلای زیادی دررفت امد بودم درگذشته هاازنزدیک دیدم چقدر میان و میرن خانم ها وشوهرش طلاقش نمیده این طوری جرم.وجنایات بیش تر میشه چون حق طلاق بامرداست واین جور زندگی ها هم عین زندون هارون الرشیده- باید یه جوری بشه درمواردی که زنی تحمل یک زندگی ومردقلدری را نداره حق طلاق داشته باشه نه اینکه ازهفت خوان رستم ردبشه تا ثابت کنه ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس