فرزند استاد کریمخانی: پدرم پیشنهادهای هنگفت برای خوانندگی را رد کرد

فرزند استاد کریمخانی گفت: استاد بسیاری از پیشنهادهایی که شاید مبالغ خیلی بالایی بود و می‌توانست از مسیر خارجش کند را رد کرد و می‌گفت از اول برای امام حسین علیه‌السلام می‌خوانم و تا آخر برای این امام می‌خوانم.

به گزارش مشرق، بهمن کریمخانی در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پیکر اسناد کریمخانی در نرجه شهرستان تاکستان اظهار کرد: از نظر صدا ایشان به قدری قوی بود که خیلی خوب توانست خودش را به اثبات برساند و از نظر عقیده هم قوی بود و بسیاری از پیشنهادهایی که شاید مبالغ خیلی بالایی بود و می‌توانست از مسیر خارجش کند را رد کرد و می‌گفت از اول برای امام حسین علیه‌السلام می‌خوانم و تا آخر برای این امام می‌خوانم.

فرزند استاد کریمخانی: پدرم پیشنهادهای هنگفت برای خوانندگی را رد کرد

وی با بیان اینکه پدرم علاقه زیادی به زادگاه و مردمانش داشت و به همین دلیل در این دیار به خاک سپردیم، افزود: مردم باید همیشه قدر ایشان را بدانند چرا که فکر نکنم تا سالهای خیلی دور چنین صدایی بیاید. ایشان در ماه‌های محرم بعد از بیدار شدن از خواب شروع به خواندن می‌کرد.

فرزند کریمخانی ادامه داد: استاد کریمخانی یک صدای استثنایی و اعتقاد بسیار قوی داشت و از بین روضه‌ها، روضه حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت رقیه سلام الله علیها را خیلی دوست داشت.

فرزند استاد کریمخانی: پدرم پیشنهادهای هنگفت برای خوانندگی را رد کرد

وی تصریح کرد: استاد کریمخانی با خانواده و اطرافیان بسیار مهربان بود و قوم و قبیله‌اش را دوست داشت و سعی می‌کرد دل همه را به دست بیاورد و به اطرافیان هم پنهانی رسیدگی می‌کرد. 

کریمخانی با بیان اینکه هیچ انتظاری از مسئولان ندارم، افزود: تنها انتظار این است که برای شکوفایی استعدادها در زمینه صدا فرهنگ سازی کنند چرا که شاید صدها صدا در این مرز و بوم وجود داشته باشد که باید شناسایی و به شکوفایی و فعلیت برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس