خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*به دلیل استقبال مخاطبان گرامی از خبرهای کوتاه با عنوان "روایت مشرق از گوشه و کنار سیاست" و همچنین درخواست های متعدد و مکرر کاربران برای افزایش روزهای انتشار این اخبار، بنا داریم به حول و قوه الهی در روزهای شنبه- دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، خبرهای کوتاه را منتشر نماییم. یکی از مزیت های این طرح، تازه تر بودن خبرها و سرعت بیشتر در انعکاس آنها خواهد بود.

 

*سعید حجاریان در نامه ای به خاتمی توصیه کرده، وی هفت محور را برای حرکت آینده سیاسی اش مد نظر داشته باشد. این توصیه ها عبارتند از:

ا-تلاش برای تفکیک قائل شدن میان جریان اصلاحات و جنبش سبز
2-تدوین شعار واحد برای جذب همه نیرو های اصلاح طلب
3-مطالبه اجرای بدون تنازل قانون اساسی از نظام
4- تلاش برای به وحدت رساندن همه گروه های اصلاح طلب
5-تلاش برای جذب و یارگیری از میان جریان های اصولگرا
6-زمینه سازی برای انجام کنش های سیاسی جمعی از سوی اصلاح طلبان
7-تمرکز روی لزوم کارآمد سازی به جای زیر سوال بردن مشروعیت نظام


*یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که این روزها حضور خود را در انتخابات بصورت جدی کلید زده است جهت ایجاد شبکه اجتماعی و ساماندهی حامیان خود قراردادی میلیاردی را با یکی از موسسات تبلیغاتی منعقد کرده است. نکته قابل توجه آن است که این موسسه کار تبلیغاتی یکی از کاندیداهای جریان فتنه را برعهده داشته است.


*جریان اصلاحات برای ساماندهی نیروهای خود طرح "افطار انتخاباتی" را در دستور کار قرار داده است.این افطارها با هدف رفع کدورت میان چهره های اصلاح طلب، تدوین سیاست انتخاباتی و دمیدن روحیه به کادر و روسای ستادها ترتیب داده می شود.


*پس از آنکه مشاوران یکی از کاندیداهای سابق ریاست جمهوری، نقطه ضعف او را عدم ارتباط با مردم اعلام کردند وی سفرهای استانی و شرکت در مراسم های مختلف فرهنگی،ورزشی و مذهبی را در دستور کار قرار داده است. وی اعلام کرده تنها رقیب انتخاباتی من قالیباف است.


* رئیس حلقه انحرافی کیهانی درشهرکرد دستگیر شده است. در این عملیات 10 مربی و 60 شاگرد فریب خورده که دارای مشکلات عدیده شخصی و خانوادگی و وضعیت روحی نامتعادلی بودند دستگیرشدند.


*شنیده ایم محمد رضا عارف برنامه ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری را مهیا کرده است. رئیس ستاد وی یکی از نمایندگان سابق استان یزد است که اخیرا دیداری با خاتمی داشته و نسبت به تخریب های صورت گرفته از سوی اصلاح طلبان علیه عارف اظهار نگرانی کرده است.


*حامیان رئیس جمهور معتقدند با اجرای طرح "مهر ماندگار" که طی آن پیش بینی می شود از 11 فاز پارس جنوبی، 60 سد، 100 بیمارستان، 47 واحد پتروشیمی ، 40 استادیوم ورزشی، 70 نیروگاه برق- آبی، قطعه 4 جاده تهران- شمال،آزاد راه همدان به اهواز ، رشت به اردبیل و5/1 میلیون واحد مسکن مهرتا پایان ریاست جمهوری دهم به بهره برداری برسد، کاندیداهای دیگر شانسی در برابر گزینه پیشنهادی احمدی نژاد ندارند.


*در مراسم روز ملی آذربایجان که توسط سفارت این کشوردر ابوظبی امارات برگزار شد کتابی به سفرای کشورها اهدا شد که در آن چند استان شمالی کشورمان جزو نقشه کشورآذربایجان آورده شده است.


*به دنبال سخنان رئیس جدید دانشگاه آزاد درباره وقوع مفاسد عدیده در دوره مدیریت گذشته و همچنین مباحث مطرح شده در جلسه گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی، جمعی از نمایندگان اصولگرای مجلس نهم طرح تحقیق و تفحص از مدیریت سابق دانشگاه آزاد را در دستور کار قرار داده و بزودی آن را مطرح خواهند کرد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ايراني ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    ماهم مي توانيم آذر بايجان و عمارات رادر نقشه خود بگنجانيم اينكه دعوا ندارد.
  • نیما ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام . شما مشرقی ها خودتوتن دارید غیر مستقیم همش از خاتمی و جریان اصلاحات خبر میدید به نظرتون این کار درسته؟؟؟
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    خداوند ریشه همه منافقان را بکند ان شاء الله!
  • کاوه ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    باید از آقای حجاریان پرسید که چند بار باید از خداوند سیلی آب دار دریافت کند تا شاید آدم شود وبه خون شهدا خیانت نکند؟در خانه اگر کس است یک حرف بس است.
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    درود بر استاد دکتر سعيد حجاريان، جانباز اصلاحات و يار انقلاب و بنيان‌گذار دستگاه اطلاعاتي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران. خدا شفاي کاملش را نصيب اين ابرمرد بزرگ تاريخ کشور گرداند.
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    جریان بز ک است .
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    یاد سوسکه افتادم که قربون دست و پای بلوری بچش می رفت ...
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    جناب ناشناس لطفا یک نمونه از ابرمردیهای این ابر بزرگ مرد را برای اگاهی مثال بزنید
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    حجاریان و اصلاح طلبان به بن بست رسیده اند.
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    این راهبرها آب در هاون کوبیدن است.خاتمی بای بای
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    امارات البته!!
  • امیر ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    عمارات نه، امارات! بعدش هم : ما نمی توانیم این کار را بکنیم چون کار درستی نیست. لا اقل می گفتی بحرین که یک چیزی بشه!!
  • پسر شجاع ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه بو میده مشرش جان
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    بگو جان مشرش!!؟
  • دانشجوی سار کاشان ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    0 0
    اخلاق اسلامی چه اقتضاء دارد وحدت یا تفرقه. انتقام یا گذشت عداوت یا محبت ظاهرا اخلاق اسلامی در برخی از مدعیان ارزشی دود شده رفته هوا
  • فرهاد ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    0 0
    مقامات که در مقابل جوسازی همسایگان خود را مجبور به سکوت می بینند خیانت می کنند.
  • فرهاد ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    0 0
    نامه آقای حجاریان به آقای خاتمی سرگشاده بوده یا اینکه یک رونوشت به مشرق فرستاده؟ یا مثل نامه چارلی چاپلین به دخترش ساخته ذهن روزنامه نگار است؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس