کد خبر 1389804
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏هیئت حاکمه فدراسیون جهانی شنا، حضور ورزشکاران تغییر جنسیت داده مثل لیا توماس رو در مسابقات زنان ممنوع کرد.

چه عجب اینا هم فهمیدن زن و مرد حداقل از لحاظ جسمی یکسان نیستند و متفاوتند.

چه عجب اینا هم فهمیدن زن و مرد متفاوتند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    10 1
    اینا هم همش بازیه! در اینترنت و شبکه بشدت دارن برای جهش یافته ها،تبلیغ میکنن. فدارسیون باید مواظب باشه،کلشون حذف نشن! جالب بدونید،چند وقت پیش در حال بررسی بودم،یک شبکه اشتراک ویدئو زنده،معروف رو دیدم،که بیشتر هم مربوط به بازی بود. بعد به صورت خیلی خیلی مشخص،یک سری افراد که همین همجنس ..بودن،می اومد بازی کامپیوتری میکردن، تا هم کنترول شبکه ها رو در دست داشته باشن و هم بچه ها رو با این افراد و فکرشون آشنا کن! کاملا مشخصه،هزینه فوق سنگین برای ارازل اوباش ها میشه. (لازمه به ذکره این شبکه اونلاین .. در ایران فیلتر نیست! و در حالی که پر از ویدئو مستهجن (غیر هرزنگاری) است)
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    3 1
    البته علت فدراسیون چیز دیگه بوده است مردی یک عمر با هورمون طبیعی تستسترون ورزش کرده و ماهیچه های به هم تنیده داره حالا داره بایک سری زن که مدتها با سطح پایین تستسترون و سطح بالای تداخلی استروژن تمرین کرده و ماهیچه های به شدت ضعیف تری مسابقه میده این دو جنس اصلا با هم برابر نیستن خب معلومه که حداقل در همین مدت اخیر تمام مدال ها رو درو می‌کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس