کد خبر 1389792
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: علاوه بر تحمیل همجنس بازی، غرب کودکان را تشویق به تراجنسیت میکند و داروهای تغییر هورمون برای آنها تولید و تجویز میکند.

طبق تحقیقات بنیاد هریتیج خودکشی در بین این کودکان سرسام آور است...

به واقع تفسیر پوتین دقیق است که می‌گوید: کاری که غرب با کودکان در تغییر جنسیت میکند جنایت علیه بشریت است.

نقشه‌های شوم غرب برای تغییر جنسیت کودکان +فیلم

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    12 3
    حالا هی بگید پوتین بده!!! افکارت داره مثل ایرانی ها میشه، تازه چشمات باز شده، مونده هنوز تا بقیه چیزاها رو درک کنی.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    8 0
    در شبکه ها اینترنت اونلاین(که یکی از معروف هاش در ایران هم قابل دسترس و فیلتر نیست) بشدت این افراد همجنس باز (کودک و غیر کودک) میان و با مردم صحبت میکن! میان از علایقشون و .. میگن تا مردم باهشون احساس نزدیکی کن! همچنین در پرسش و پاسخ اینترنتی خود ایران(!) هم سر بزنید،برخی روانشانس ها دارن،به این امر دامن میزن! واقعا کافی یک نفر به همین شبکه ها اشتراک ویدئو اونلاین خارجی سر بزند! ببیند با چه ترفند دارن با اسم بازی ها کامپیوتری! این همجنس بازها،در دل بچه ها جا باز میکن! و چقدر خودشون رو خوب نشون میدن! در حالی که همه عالم میدون! روان پریش تر از رذل تر و بی حیاتر از همجنسن باز روی زمین نیست! که دیگه هرکاری که هیچ کس هم بهش فکر نمی کنه،این حاضره انجام بده! مطمعا باشید،داعشی ها الگوش دقیقا همین افراد بوده! مسئولین محترم،تا دیر نشده،فکر کنید،و به داد فضایی کشور برسید! استارت این حرکت رو با گروهک کثیف Bts و باقی .. دارن در ایران میزن!
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    ترجمه حرفاش
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    6 0
    پوتین خواسته یا ناخواسته خدمات زیادی به اسلام خواهد کرد.
  • argamag6 NL ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    بهترین نحوه تنبیه کودک برای درک خطایش https://tinyurl.com/jrv74f5j
  • علب IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    4 0
    یکی بر سر شاخ بن میبرید، خداوند بستان نظر کرد و دید. اون دولتهای غربی با این کارها نسلهای آینده و جمعیت کشورهای خودشون رو کاهش میدن.
  • رهام IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    3 1
    این چرندیات بزارین کنار کلا .تغییر جنسیت زمانی خوبه که از نظر پزشکی طرف مشکلی داشته باشه.وگرنه چرا باید تغییر داد.منم همین دو سال پیش میخواستم همین کارو بکنم صورتم فیس اون دخترونه البته کمی خوب خواهرم پزشکه خیلی با ملایمت گفت چرا منم گفتم دوست دارم و منم تنها پسر در بین دختر عمه ها و دختر عموهایم هستم .و رفتم مسجد محلون و راهنمایی شدم الانم خوشحالم که انجام ندادم .
  • س IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    یکی از ضعف های اطلاعات همینه که مشاوران در ایران طوری رفتار می کنن که جوان ها بچه ها و زن ها به سوی فرهنگ غرب بروند خوب 90 درصد مشاوره دهنده ها از این نوعن راه حل اینکه به سرعت از طریق فضای مجازی مشاورانی که به دین و فرهنگ ایرانی معتقدند از هر دو سن بالا و مشاور جوان شروع به توضیح و اموزش کنن هر چند نباید یک انبار نجاست رو بهم زد تا همه بفهمند ولی لازم که وارد ماجرا بشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس