حضور وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی/ نمایندگان در سه مورد از پاسخ وزیر قانع نشدند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌ وزیر ورزش و جوانان برای پاسخگویی به ۹ فقره سوال در کمیسیون حاضر شد که در سه مورد سوال‌کنندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند.

به گزارش مشرق، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به ۹ فقره سوال نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شد.

وی افزود: پس از ارائه پاسخ‌های وزیر به سوالات نمایندگان در سه مورد نمایندگان سوال کننده از پاسخ وزیر قانع شدند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در سه مورد سوالات مطرح شده درباره پروژه‌های نیمه کاره ورزشی در سطح استان‌ها بود که وزیر قول داد تا پروژه‌های اولویت‌دار را تا دو ماه دیگر تعیین تکلیف کند و لذا در این سه مورد نمایندگان به وزیر فرصت دو ماهه دادند.

راستینه خاطرنشان کرد: در سه مورد هم نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند که یکی از آنها ترک فعل صورت گرفته برای تدوین آیین نامه اجرایی قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان است که آیین‌نامه‌های مربوط به صندوق‌های حمایت از ورزشکاران و آیین نامه شورای عالی ورزش در زیر مجموعه این بخش قرار دارد.

وی افزود: در سه موردی که نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند، کمیسیون برای اینکه تعیین کند قلمرو سوال ملی است یا منطقه‌ای، در جلسات بعد رای‌گیری خواهد کرد و نتیجه آن اعلام خواهد شد که در صورت ملی دانستن قلمرو سوال، سوال برای بررسی بیشتر به صحن مجلس ارسال خواهد شد. ‌

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس