انتقاد "شهریاری" از نحوه مدیریت کرونا/در پیک جدی هستیم

رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۹ نماینده از پاسخ های بهرام عین اللهی قانع شدند.

به گزارش مشرق، حسینعلی شهریاری در گفت و گویی در تشریح نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر بهداشت و معاونان وی در این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: سوالات ۱۱ نماینده از وزیر در این جلسه مطرح شد که عین اللهی پاسخ‌های لازم را ارائه کرد و ۹ نماینده از پاسخ های وی قانع شدند و برای تعیین تکلیف مباحث مطرح شده به وزیر مهلت داده شد.

شهریاری اضافه کرد: البته دو نماینده هم از پاسخ های وزیر قانع نشدند و بر اساس آیین نامه سوالات به هیات رئیسه مجلس ارجاع می شود.

نماینده مردم زاهدان یادآور شد: سوالات مطرح شده در مورد توزیع دارو، پزشک و تجهیزات پزشکی و طرح های نیمه تمام بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 0
    کسی جرعت داره،در رابطه با کرونا ازشون سوال کنه؟! دیکتاتوری رژیم غرب در ایران ،به کمک وزارت بهداشت! راستی چه خبر از امار سقط جنین 1000 تایی در روز؟! که برای خودتون فتوا صادر می کنید، عقب افتاده و .. رو به قتل می رسونید! هیچ، بلکه عده دیگه رو به ظن اینکه،شاید باشن، هم به قتل میرسون! .. راستی یکی از منابع نجومی و سیاه چاله کشیدن پول مردم (بعد از شرکت نفت) همین پزشکان و .. هستن! کسی قصد نداره،این افراد رو به با مردم عادی کشور، حقوقشون رو همسان سازی کنه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس