کد خبر 1389328
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
سازمان مالیاتی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: فساد اداری، خط قرمز سازمان است و مدیران باید همه توان خود را برای ارتقای سلامت نظام اداری به کار بسته و با جدیت و قاطعیت با هرگونه تخلف برخورد کنند.

به گزارش مشرق، به نقل از سازمان مالیاتی، «داوود منظور» با بیان اینکه ارتقای سلامت نظام اداری و فسادستیزی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی است، تاکید کرد: واحدهای نظارتی و حراستی سازمان امور مالیاتی کشور باید با هر گونه تخلف و فساد، با قید فوریت رسیدگی و برخورد جدی کرده و مقتدرانه و هوشمندانه با این موضوع رو به رو شوند.

وی در ادامه، به تخلف یکی از روسای گروه مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی شرق تهران اشاره کرد و افزود: این فرد، اقرار به دریافت ۳ میلیارد ریال رشوه کرده است که در همین راستا، دادستانی انتظامی مالیاتی، حراست سازمان و هیات‌های رسیدگی به تخلفات ورود کرده تا به سرعت به موضوع رسیدگی شده و با فرد متخلف، برخورد قاطع انجام شود.

منظور، به لزوم برخورد مستمر و برنامه‌ریزی شده با متخلف با هدف پیشگیری از زمینه بروز و ظهور فساد تاکید کرد و گفت: همه تلاش‌ها برای ریشه کن کردن انواع فساد متمرکز شده و از سوی نهادهای نظارتی با جدیت پیگیری می‌شود و اگر احیاناً فساد و سوء جریانی شکل گرفت، فوراً اقدامات جدی و قاطع انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس