کشف ۱۰۰ فقره سرقت توسط ۵ سارق در تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مأموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی این فرماندهی ۵ سارق حرفه ای را دستگیر و ۱۰۰ فقره سرقت را در این رابطه کشف کردند.

به گزارش مشرق، سردار حمید هداوند اظهار داشت: مأموران کلانتری نواب پلیس پیشگیری تهران با وقوع چند فقره سرقت از داخل خودروهای سواری، با شیوه کلاف کردن درب خودروها، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی ادله و مستندات یک سارق حرفه‌ای را در حال پرسه زنی در بین خودروها شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، برای کشف سایر جرایم احتمالی و جزئیات پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران معرفی کردند.

جانشین پلیس تهران بیان داشت: کارآگاهان با تجمیع پرونده‌های مشابه و بررسی سوابق متهم و نیز تصاویر به دست آمده از صحنه‌های جرم، به دفعات مختلف تصویر متهم را به همراه همدستانش در صحنه‌های جرم شناسایی کردند و متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به سرقت خودروهای سواری پژو ۲۰۶، ۴۰۵، ۲۰۷، ماکسیما و ... با شیوه کلاف کردن درب خودروها با همکاری ۴ همدستش معترف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه پی‌جویی های انتظامی و دستگیری سایر اعضای این باند، سارقان در تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف و در این رابطه تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سردار هداوند با بیان این که از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل: جک، زاپاس، زنجیر چرخ، لاستیک، کامپیوتر خودرو و... و. کشف شد، تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    برا خودروسازها اینقدر سخته که در خودرو رو یکم محکم تولید کنن تا شاید این مدل دزدی ها نباشیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس