عربستان

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال عربستان با شکست ازبکستان موفق شد برای اولین بار قهرمان مسابقات جام ملت‌های آسیا (قهرمانی آسیا) شود.

به گزارش مشرق، تیم‌های زیر ۲۳ سال ازبکستان و عربستان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان سعد الشهری موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست پیدا کنند و عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

احمد الغمدی(۴۹) و فراس البُرَیکان(۷۴) گلزنان عربستان در بازی فینال بودند تا آنها پس از ۲ نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۲۰ سرانجام به مقام قهرمانی برسند و مانع از ثبت دومین قهرمانی ازبکستان شوند.

عربستان سعودی در این دوره از مسابقات نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. آنها به جز تساوی بدون گل مقابل ژاپن در دور گروهی در دیگر دیدارها نتیجه‌ای به جز پیروزی به دست نیاوردند و در هر دیدار حداقل ۲ گل به ثمر رساندند. نکته قابل توجه این است که تیم سعد الشهری ۴۲ ساله در این تورنمنت گلی دریافت نکرد. آنها در بازی نهایی نیز تیمی را شکست دادند که تا به اینجا باختی در کارنامه خود نداشت.

پیش از این ژاپن با شکست سه بر صفر مقابل استرالیا عنوان سومی را به دست آورده بود. تیم زیر ۲۳ سال ایران نیز با هدایت مهدی مهدوی‌کیا در دور گروهی حذف شد.

حالا بعد از عراق، ژاپن، ازبکستان و کره جنوبی نوبت به عربستان رسید تا بتواند به جمع قهرمان‌های این جام اضافه شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معلم IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 1
    اعتماد به غربگداها بدبختی ه، کاش یه ملی گرا سرمربی تیم ایران بود
    • حمید US ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 0
      داروهاتو بخور
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    دسته کل مهدوی کیا ی سگ باز اسراییلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس