بازیکن تیم فوتبال امید: کسی نباید انتظار نتیجه داشته باشد/ لباس‌هایمان را هم بعد از اردو پس گرفتند

هافبک تیم امید ایران در مورد قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ازبکستان گفت: در مجموع چهار اردوی طی مدت یک ماه داشتیم که در طول اردوها هم مدام شاهد تغییر بازیکنان بودیم.

به گزارش مشرق، امیر نوری، درباره دلایل ناکامی تیم امید اظهار داشت: متاسفانه بدون وقفه از لیگ داخلی به مسابقات ملی رفتیم و فشار زیادی روی بازیکنان بود. فدراسیون برای بازی‌های دوستانه برنامه‌ریزی خوبی نداشت و تیم نتوانست هماهنگی لازم را پیدا کند. در مجموع چهار اردوی کوتاه مدت داشتیم که در کنار هم به یک ماه هم نمی‌رسید و در طول اردوها هم مدام شاهد تغییر بازیکنان بودیم. فکر نمی‌کنم کسی با یک ماه تمرین، از ما انتظار نتیجه خوبی در رقابت‌های ملی را داشته باشد.

وی افزود: حمایت فدراسیون بسیار ناامید کننده بود؛ حتی لباس‌هایی که در اردو به ما دادند را در انتها پس گرفتند. کمیته جوانان باید رسیدگی جدی‌تری داشته باشد و روند انتخاب‌ حریفان تدارکاتی و بازیکنان را تسریع کند تا زمان کافی برای هماهنگی وجود داشته باشد.

بازیکن تیم امید ایران در خصوص مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی این تیم، بیان کرد: او مربی بسیار خوب، با تجربه و با کادرفنی توانمندی است، اما نمی‌شود تنها با سه بازی روندش را قضاوت کرد. برای مسابقات مقدماتی المپیک حدود یک سال و نیم زمان داریم و مسئولین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که تا آن زمان دیدارهای تدارکاتی مناسبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

حمایت این نیست، بیاییم و ۴ عکس کنار زمین بگیریم/ دنبال رزومه نبودم؛ برای هدایت تیم امید در عمل انجام شده قرار گرفتم

وی برای ادامه کار تیم امید پیشنهاد کرد: تیم‌های اروپایی گزینه‌های مناسبی هستند اما با وجود محدودیت‌های کشور در انتخاب حریفان اگر هماهنگی‌ لازم برای رقابت با کره و ژاپن  انجام شود هم می‌تواند بسیار برای ما مفید باشد.

تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین بازی خود از مرحله گروهی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به مصاف ازبکستان، میزبان مسابقات رفت که در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این بازی دروازه کشورمان در دقیقه ۲۲ باز شد و در ادامه آریا یوسفی در دقیقه ۶۲ موفق به جبران نتیجه شد.

شاگردان مهدوی‌کیا که در بازی اول به تساوی یک بر یک برابر قطر رضایت داده و در دیدار دوم شکستی ناباورانه مقابل ترکمنستان را تجربه کرده بودند (۲ بر یک)، در شرایطی به مصاف میزبان این رقابت‌ها رفتند که فقط در صورت خلق یک شگفتی، فرصت حضور در مرحله بعدی را پیدا می‌کردند که در نهایت از دور پیکارها حذف شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس