اسرائیل

منابع صهیونیستی امروز اعلام کردند که در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فرودگاه دمشق که به تعطیلی آن منجر شده است، مسکو در پی تصویب قطعنامه‌ای علیه این رژیم در شورای امنیت است.

به گزارش مشرق، شبکه صهیونیستی کان امروز اعلام کرد روسیه در نظر دارد در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فرودگاه بین المللی دمشق که منجر به تعلیق فعالیت‌ها در آن شده است، یک اقدام بین المللی علیه تل‌آویو انجام دهند.

براین اساس، روسیه در حال تهیه پیش نویس قطعنامه‌ای برای ارائه به شورای امنیت جهت محکومیت حملات رژیم صهیونیستی علیه سوریه است.

پیش از این وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه به ویژه علیه تأسیسات غیرنظامی و زیربنایی در این کشور را به شدت محکوم کرده بود.

بیشتر بخوانید:

دوران آرامش اسرائیلی‌ها به سر رسید

رسانه‌های صهیونیستی نیز در گزارش‌هایی به طور تلویحی از حملات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی علیه تأسیسات زیربنایی و غیرنظامی سوریه انتقاد کرده اند. روزنامه معاریو در گزارشی در این باره نوشت که مقامات امنیتی و نظامی اسرائیلی باید پیش از انجام چنین حملاتی، تبعات و پیامدهای آن را مورد بررسی قرار دهند. در گزارش معاریو در این باره آمده است: این اقدام، ابهاماتی درباره استفاده ارتش اسرائیل از نیروی نامتناسب در این حمله را مطرح کرده است، همچنین این سوال را ایجاد کرده که آیا این اقدام از پایه و اساس درست بوده یا نادرست؟ آیا پس از این حمله این امکان وجود دارد که فرودگاه بن گوریون نیز مورد حمله موشکی مشابهی قرار گیرد؟ حملاتی که قطعاً موجب لغو پروازهای هوایی ورودی و خروجی فرودگاه بن گوریون می‌شود؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    مرگ ولعنت بر انگلوساکسونها وصهیونها
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    اسرائیل بعد از برقراری مجدد روابط مستحکم با ترکیه حملات خود به سوریه را افزایش داده و از آنطرف هم ترکیه به تجاوزات خود به خاک سوریه و حملات به شهرها و نیروهای سوریه چه به صورت مستقیم توسط ارتش ترکیه و چه به صورت غیر مستقیم توسط تروریستهای تحت فرمان ترکیه افزوده است. اسرائیل با پشت گرمی ترکیه است که تا این حد جرأت و جسارت پیدا کرده است. اگر سوریه نمی تواند مستقیمأ تل آویو را هدف قرار دهد باید کلیه شهرهای ترکیه را تا عمق پنجاه کیلومتری در خاک ترکیه هدف قرار داده و آنجا را منطقه حائل برای جلوگیری از ورود تروریستهای داعش و النصره و ارتش آزاد سوریه به خاک سوریه اعلام کند. رجب دوغ یک دوره گرد ترسو و بزدل بیشتر نیست. باید محکم بر دهان کثیفش کوبید.
  • نیما IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    روسیه نیز روابطش با رژیم صهیونیستی بدشده است
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      0 0
      خیلی هم برای ما خوب شده است!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس