کد خبر 1388933
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
گلکسی F۱۳

براساس اطلاعات درج‌شده در صفحه‌ی تبلیغاتی Flipkart برای گلکسی F۱۳ سامسونگ، این دستگاه با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر Full HD پلاس و پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات در تاریخ یکم تیر عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته، خرده‌فروشی آنلاین هندی Flipkart تیزری از گلکسی F۱۳ سامسونگ به‌اشتراک گذاشت و نگاهی اجمالی از این گوشی ارائه داد. اکنون این خرده‌فروشی، یک صفحه‌ی تبلیغاتی جدید برای گلکسی F۱۳ ایجاد کرده که در آن اطلاعات مختلفی ازجمله تاریخ عرضه، مشخصات کلیدی و چند تصویر از طراحی آن به‌اشتراک گذاشته شده است.

گلکسی F۱۳ سامسونگ در تاریخ ۲۲ ژوئن (یک تیر ۱۴۰۱) رسماً در هند رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی هوشمند حداقل در سه رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه با نمایشگر LCD با وضوح Full HD پلاس و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات معرفی شود.

مشخصات گوشی گلکسی F۱۳ +عکس

گلکسی F۱۳ همچنین از هشت گیگابایت رم بهره خواهد برد و علاوه‌براین از قابلیت RAM Plus نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ ویژگی جالبی که با استفاده از آن می‌توان میزان رم مجازی دستگاه را افزایش داد. این محصول همچنین از قابلیت تعویض خودکار داده‌ها برخوردار خواهد بود.

تصاویری که وب‌سایت Flipkart منتشر کرده است، حسگر اثر انگشت، درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C گلکسی F۱۳ را تأیید می‌کند. البته هنوز نمی‌دانیم این گوشی از چه تراشه‌ای بهره خواهد برد اما به‌لطف مشخصات منتشرشده در گیک‌بنچ، انتظار می‌رود به سیستم-روی-چیپ Exynos ۸۵۰ مجهز شود.

مشخصات گوشی گلکسی F۱۳ +عکس

به گزارش جی اس ام آرنا، پیش از این نیز در شایعات اشاره شده است گلکسی F۱۳ سامسونگ در واقع نسخه‌ای از گلکسی M۱۳ خواهد بود. در مقام مقایسه باید اشاره کنیم M۱۳ از نمایشگر HD پلاس، چهار گیگابایت رم و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. اکنون باید دید تفاوت‌های بیشتری میان این دو گوشی وجود خواهد داشت یا خیر. با توجه به اینکه فقط چند روز تا معرفی رسمی F۱۳ باقی مانده، پاسخ این سؤال به‌زودی مشخص خواهد شد.

خبرنگار: بابک  صابریان پور مقدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس