کد خبر 1388490
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
گوشی پوکو

قبل از عرضه رسمی، اطلاعاتی از مشخصات و قیمت گوشی پوکو F۴ ۵G در بازار هند به بیرون درز کرده است.

به گزارش مشرق، به تاریخ رونمایی گوشی پوکو اف ۴ ۵ جی نزدیک می‌شویم؛ البته پوکو هنوز تاریخ دقیقی را برای رونمایی این گوشی اعلام نکرده است، اما با توجه به حجم اطلاعاتی که این روزها از مشخصات پوکو F۴ ۵G منتشر می‌شود، می‌توان گفت که این دستگاه هوشمند به‌زودی کار خود را شروع می‌کند.

POCO خود را برای عرضه مدل جدید F۴ ۵G در بازار جهانی آماده می‌کند.

مشخصات گوشی پوکو F۴ ۵G لو رفت +عکس

قیمت و مشخصات پوکو F۴ ۵G

اطلاعات اخیر به همراه پوستری جدید، توسط وب‌سایت خرده‌فروش شیائومی منتشر شده است. در این پوستر می‌بینیم که POCO F۴ ۵G در یک نسخه در بازار جهانی عرضه خواهد شد و دارای برچسب قیمتی ۴۵۹ دلار آمریکا خواهد بود. از سوی دیگر، همین مدل با قیمت تنها ۲۶۹۹۹ INR (تقریباً ۳۴۵ دلار آمریکا) در هند عرضه خواهد شد. بنابراین با در نظر گرفتن امکانات ویژه فروش در بازار هند، این گوشی ممکن است حتی با قیمتی کمتر از ۲۳۹۹۹ INR (تقریبا ۳۰۸ دلار آمریکا) به فروش برسد.

اگر این اطلاعات درست باشند، پس گوشی پوکو F۴ ۵G ممکن است ارزان‌ترین دستگاهی باشد که به تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۷۰ مجهز می‌شود. درباره سایر مشخصات پوکو F۴ ۵G باید گفت که احتمالا از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره‌مند خواهد شد. در حال حاضر، تایید شده است که این گوشی دارای یک اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود که در نسخه‌ای رده‌بالاتر، با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۳.۱ به بازار می‌آید.

مشخصات گوشی پوکو F۴ ۵G لو رفت +عکس

برای این دستگاه یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی در نظر گرفته شده است. حتی ممکن است به اسکنر اثرانگشت جانبی، حسگر مادون قرمز، Dolby Atmos، بلندگوهای دوگانه و پورت USB Type C برای شارژ مجهز شود. در قسمت پشتی یک دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی هم احتمالا ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

منبع:تکراتو 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس