کد خبر 1388892
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
هنیه

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به اقدام جنایتکارانه صهیونیست ها در به شهادت رساندن ۳ جوان فلسطینی در «جنین»، گفت: اجازه پایمال شدن خون شهدای فلسطینی را نمی‌دهیم.

به گزارش مشرق، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به صورت تلفنی با خانواده‌های شهدای جنین «یوسف صلاح»، «براء لحلوح» و «لیث ابو سرور» گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه در جریان این تماس تلفنی جنایت ترور ۳ جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در شهر جنین را به شدت محکوم واعلام کرد: صهیونیست‌ها با یک نقشه از پیش طراحی شده این جنایت را مرتکب شدند.

بیشتر بخوانید:

شهادت سه فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه گفت: جنایت ترور ۳ جوان فلسطینی در ادامه سلسله جنایات مختلف این رژیم علیه ملت فلسطین اتفاق افتاد. شهدای فلسطینی همواره در مسیر دفاع از فلسطین و قدس و مسجدالاقصی حرکت کردند و راه مقاومت را برگزیدند.

اسماعیل هنیه همچنین یادآور شد: جنایت ترور ۳ جوان فلسطینی در جنین، ما را به یاد سالروز شهادت فؤاد حجازی، عطا الزیر و محمد جمجوم انداخت؛ کسانی که درست در چنین روزی به شهادت رسیدند. پر واضح است که مسیر شهدا همچنان ادامه خواهد داشت و ما اجازه پایمال شدن خون آنها را نخواهیم داد.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه گذشته با یورش به شهر جنین واقع در کرانه باختری، ۳ جوان فلسطینی به نام‌های یوسف صلاح، براء لحلوح و لیث ابو سرور را ترور کرد و آنها را به شهادت رساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    چجوری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس