لاپید

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی درباره نتایج احتمالی سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه که قرار است طی آن به اراضی اشغالی و عربستان سعودی سفر کند، اعلام نظر کرد.

به گزارش مشرق، یائیر لاپید وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در ارتباط با سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه که قرار است در اواسط جولای آینده برگزار شود، گفت: به نظر می‌رسد که این سفر موجب گرمی روابط میان تل‌آویو و ریاض شود.

وی افزود: با توجه به اینکه جو بایدن بلافاصله پس از سفر به تل آویو، به ریاض عزیمت خواهد کرد، یکی از اهداف سفر وی پیشرفت روند عادی سازی روابط به سطحی بالاتر از گذشته است.

بیشتر بخوانید:

درخواست ویژه آمریکایی ها از تل آویو پیش از سفر جو بایدن به منطقه

لاپید در ارتباط با آینده روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی نیز گفت: از زمانی که مسئولیت وزارت خارجه را برعهده گرفتم، یکی از اهداف اساسی خودم را موفقیت در روند عادی سازی روابط تعریف کردم.

وی افزود: ما همواره از راه‌های مختلف بدنبال توسعه عادی سازی روابط بودیم، در همین راستا ما دیدارها و توافقات متعددی داشتیم که همه آنها در راستای هدف ما برای تقویت عادی سازی روابط بود.

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرد: یکی از کشورهایی که در ردیف اول عادی سازی روابط قرار دارد، عربستان سعودی است. البته ما هم اکنون بتدریج در حال برداشتن گام کوچکی در این مسیر هستیم، اما از طریق می‌توانیم هدف خود برای عادی سازی روابط با کشورهای بیشتری در منطقه را محقق کنیم.

به گزارش رسانه‌های عبری، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار است در روز ۱۳ جولای آینده به اراضی اشغالی سفر کند و پس از آن در تاریخ ۱۵ جولای به عربستان سعودی برود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس