بازداشت ۹ نفر از عوامل درگیری خونین در فردیس/متهمان با ‌کلت کمری و قمه زورگیری می‌کردند

دادستان فردیس از بازداشت عوامل درگیری مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین ناصرخاکی با اشاره به بازداشت ۹ نفر از عوامل درگیری خونین در این حوزه قضائی اظهار کرد: در روز چهارشنبه چندین نفر در یک باغ رستوران در «شهرک ناز» شهرستان فردیس اقدام به درگیری با کلت کمری و قمه می‌کنند و مهاجمان پس از مصدوم کردن چهار نفر متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه بلافاصله مالک باغ و فرد مونث حاضر در این درگیری بازداشت و با قرار بازداشت موقت توسط شعبه ۹ بازپرسی به زندان اعزام می‌شوند افزود: ۷ ضارب دیگر از محل متواری و در شهرهای مرکزی کشور مخفی شده بودند و برای جلوگیری از شناسایی و بازداشت، اقدام به جابجایی مکرر محل اختفا و فرار به شهرهای مختلف می‌کردند که با پیگیری ویژه دادستانی فردیس و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس امنیت بازداشت این متهمان در دستور کار قرار گرفت و هر هفت نفر در کمتر از ۴۸ ساعت بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با تقدیر از همکاری دادستان‌های شهرهای الشتر، اراک و معصومیه در اعطای نیابت قضائی و تسریع در بازداشت متهمان اعلام کرد: برخی از ضاربان دارای سوابق جرایم خشن بوده و چهار نفر از مصدومان این درگیری هم اکنون تحت درمان هستند که شرایط دو نفر وخیم گزارش شده و یک نفر با احتمال قطع عضو روبه‌رو است و با توجه به نحوه اقدام متهمان، حسب دستور رئیس کل دادگستری استان، قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرایم خاص دادگستری کل استان نیز بر روند رسیدگی به این پرونده در همه مراحل و تا اجرای کامل حکم نظارت خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 1
    بیشتر ایه عربده‌کش های جدید پولدار های مفت خور هستند بهتره همشون رو اعدام کنید
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    آقا چرا مزاحمشون میشید داشتن شوخی میکردن خخخ
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    اراذل واوباش
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    4 0
    تا زمانیکه پشت عناوینی چون رافت اسلامی ، حقوق مجرم و .... از متهم و مجرم حمایت میشود روز بروز باید شاهد رشد و خشن تر شدن اقدامات متجاوزان به امنیت اجتماعی باشیم .
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    دو روز بعد هنه آزادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس