سردار اشتری

فرمانده کل انتظامی کشور بر مقابله جدی با قاچاق سلاح و مهمات تاکید کرد و افزود: باید در اجرای ماموریت ها از پهپادها و سامانه های انتظامی به بهترین نحوه ممکن بهره ببریم.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در جلسه نهایی جمع‌بندی نتایج بازرسی و نظارت فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و معاونان انتظامی از کسب موفقیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی استان در تامین نظم و امنیت تقدیر کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با قدردانی از زحمات همکاران و تیم های بازرسی و نظارت فراجا، افزود: قطعاً برنامه‌های انجام شده نظارتی و بازدیدها در اقدامات مجموعه‌های انتظامی در سطح استان و کشور اثرات مثبتی در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هدف در بازرسی‌ها کمک و پشتیبانی به منظور حل مشکلات موجود است، بیان کرد: از فرماندهان و معاونان انتظامی انتظار داریم برابر دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها، کارها را پیش ببرند و ما هم وظیفه خود می‌دانیم در زمینه‌های مورد نیاز یاری‌رسان شما در انجام ماموریت‌ها باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه برنامه نظارت و بازرسی‌ها باید در اولویت کار فرماندهان در تمامی رده‌ها قرار گیرد، اظهار داشت: در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و دیگر رده‌ها باید این بازدیدها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده فراجا با اشاره به ویژگی‌های خاص استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی بعد از انقلاب و از همان زمان چشم طمع به این استان داشتند با تمام توطئه‌های خود قصد ناآرام و ناامن جلوه دادن آن را داشتند که بحمدالله با هوشیاری و بصیرت مردم شریف از همان ابتدا و با تلاش‌های همه جانبه کارکنان انتظامی و مرزبانی و دیگر نیروهای امنیتی شاهد امنیت مطلوب در سطح استان هستیم.

وی افزود: با وجود تمام کسری‌ها که باید اختصاص پیدا می‌کرد پیشرفت‌های خوبی در حوزه انتظامی استان صورت گرفته که باید تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر پهناوری و همجواری این استان با چند کشور همسایه، افزود: گروهک‌های تکفیری و ضدامنیتی همیشه باید تحت رصد اطلاعاتی و انتظامی قرار گیرند و در این رابطه در شرق کشور هوشمندانه و با قدرت وارد عمل شده و اجازه تحرک به اشرار و قاچاقچیان داده نخواهد شد.

سردار اشتری با اشاره به برنامه‌ریزی لازم برای کنترل و جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به داخل مرزهای کشور، افزود: باید مانع ورود اتباع بیگانه به داخل کشور شد و اگر هم ورودی صورت پذیرفت در کمترین زمان افراد شناسایی و با طی مراحل قانونی تحویل کشور مربوطه شوند.

این مقام ارشد انتظامی به قاچاق سلاح و مهمات و همچنین موضوع مواد مخدر اشاره و بیان کرد: در این خصوص همه دستگاه‌ها برای مقابله جدی پای کار بیایند و پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا نیز به موضوع مقابله با قاچاق مواد مخدر و اقدامات پیشگیرانه به صورت جدی ورود و تحرکات قاچاقچیان را خنثی و با آن مقابله کند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حفظ اقتدار در انجام ماموریت‌ها برای ما بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: اولویت‌ها و برنامه‌های مهم را باید با برنامه مدون و بروز انجام و ظرفیت‌ها را طوری به کار ببریم تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به نیازهای انتظامی استان، تصریح کرد: مطالبات از ستاد کل نیروهای مسلح و دولت باید مشخص باشد هرگونه سرمایه‌گذاری و انجام برنامه خاص در حوزه امنیت باید با هم افزایی و اخذ رای و مشورت‌های انتظامی صورت پذیرد.

سردار اشتری با بیان اینکه از تمام امکانات موجود باید برای حفظ و پایداری و ارتقاء نظم و امنیت بهره ببریم، افزود: استفاده حداکثری از پهپادها و سامانه‌ها باید به بهترین نحو ممکن در برنامه‌ها و اقدامات در نقاط مورد نیاز در دستور کار قرار گیرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به برنامه‌ریزی برای رفع نیاز های یگان ویژه، افزود: در حوزه صیانت کارکنان و خدمات‌رسانی مطلوب در کوپ ها قرارگاه تحول کوپ، قرارگاه صیانت و کمیسیون ایمنی و سوانح به طور منظم و با برنامه تشکیل و تصمیم‌گیری لازم انجام و بازخوردگیری شود.

وی ضمن قدردانی مجدد از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه همکاران انتظامی در مجموعه فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های فراجا حل مشکلات کارکنان، ارتقاء روحیه معنوی، توجه به معیشت کارکنان، اختصاص خانه‌های ملکی و سازمانی است که در برنامه عملی کوتاه مدت و بلند مدت در حال انجام است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس