روزانه درمرزها در حال مقابله با اشرار هستیم/ساختار جدید انتظامی خیر و برکات زیادی برای مردم خواهد داشت

فرمانده کل انتظامی کشور به تدوین و ابلاغ ساختار جدید انتظامی کشور اشاره نمود و بیان داشت: ابلاغ ساختار جدید توسط فرمانده معظم و معزز کل قوا بسیار مبارک و باعث خیر برکت است.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در جمع کارکنان انتظامی شهرستان ایرانشهر با گرامی داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با حضور بیست ساله در کشور دوست و همسایه ما افغانستان به بهانه برقراری امنیت و برخورد با گروهگ های تروریستی جنایت های فراوانی در منطقه رقم زدند.

وی افزود: حضور دشمنان در کشورهای منطقه و افغانستان با ایجاد توطئه های گوناگون، ظلم به مردم منطقه بوده و این اقدامات نه تنها هیچ امنیتی ایجاد نکرد بلکه خود باعث نا امنی شد و در نهایت آمریکایی ها با سرافکندگی از این کشور خارج شدند.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با مرزهای گسترده سرزمینی و همجواری با کشورهایی که با حضور بیگانگان اثرات مخربی در منطقه داشتند، گفت: روزانه تکاوران و کارکنان انتظامی در سراسر مرزهای کشور به ویژه در جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان به طور پیوسته با قاچاق مواد مخدر، ورود سلاح و تحرکات اشرار در جدال و مقابله هستند و اینها همه به خاطر حضور بیگانگان در منطقه است.

سردار اشتری ادامه داد: دشمنان ما در همه حال از اول پیروزی انقلاب تاکنون به دنبال ناامن کردن منطقه بودند، ولی مراقبت ها، هوشیاری و هوشمندی انتظامی کشور از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب بر تمام برنامه ها و توطئه های آنان خط بطلان کشید و خوشبختانه با جانفشانی ها و اقدامات به موقع کارکنان انتظامی و مرزبانی در سراسر کشور توطئه های آنان خنثی شد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه در همه حال  خود را آماده و مجهزتر از گذشته می بینیم، گفت: بحمدالله انتظامی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان های آن هم در شمال و جنوب  وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: همکاران ما از بعد از انقلاب تاکنون رشادت های زیادی به خرج دادند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده ایم.

وی اظهار داشت: امروز در منطقه با اقتداری که انتظامی کشور و استان و همچنین دیگر نیروهای مسلح در جنوب شرق کشور دارند بسیاری از توطئه ها خنثی شده و با اشراف اطلاعاتی و توانمندی که وجود دارد بسیاری از تحرکات و جرایم که بخواهد نگرانی و یا ایجاد ناامنی برای مردم استان به ویژه در جنوب شرق کشورکند را گرفته ایم.

سردار اشتری اظهارداشت: با توجه به ویژگی های خاص منطقه جنوب سیستان و بلوچستان و مرکزیت آن شهرستان ایرانشهر تصمیم گرفتیم که از رده های انتظامی و عملیاتی و مرزی شهرستان ها و همچنین نوار مرزی استان بازدید و ضمن خداقوت به تک تک کارکنان انتظامی و مرزبانی، با افزایش اقدامات ساختاری و سازمانی  خلاها را کم و بیشتر به مردم این استان چه در شمال و چه در جنوب خدمات مضاعف ارائه دهیم.

این مقام عالی انتظامی در ادامه نیز به تدوین و ابلاغ ساختار جدید انتظامی کشور اشاره نمود و بیان داشت: ابلاغ ساختار جدید توسط فرمانده معظم و معزز کل قوا بسیار مبارک و باعث خیر برکت است.

سردار اشتری اضافه کرد: اکنون بی سابقه ترین اتفاق در طول زمان انتظامی کشور رخ داده و جایگاه ما از نیرو به فرماندهی کل ارتقاء و به همین  نسبت به زیر مجموعه ها خصوصا استان سیستان و بلوچستان و مناطق مرزی نیز اثرگذار خواهد بود که نتایج آن چه در ساختار نیروی انسانی، چه در تجهیزات سازمانی و امکانات یگان ها  در حال پیاده شدن و در ادامه  به طور کامل که چیزی جز خدمات رسانی به مردم عزیز نیست، نتیجه بخش و اثرگذار خواهد بود.

شهدا و خانواده این عزیزان، ارزش های معنوی انقلابند

 سردار «حسین اشتری» در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان پس از ورود به شهرستان ایرانشهر در دیدار با خانواده شهیدان «ناصر دٌرزاده و محمود میرزاده» از فداکاری، رشادت و ایثارگری این دو شهید عزیز در حفظ و حراست از این مرز و بوم و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت ارزشمند شهدا، افزود: شهدا و خانواده های این عزیزان ارزش های معنوی انقلابند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور را در چهل و سومین دهه مبارک فجر انقلاب مدیون خون پاک شهدا هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: ادامه راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های والای آنان یک وظیفه شرعی است چرا که با خون شهیدان درخت انقلاب تنومندتر از گذشته شده  و همه ما امنیت موجود را مدیون این عزیزان و ایثارگری های آنان هستیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بیان داشت: خانواده معظم شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ ها و مشقت‌ های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عزت، عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند که برای ما بسیار مایه افتخار و بزرگی است.

گفتنی است، شهید «ناصر دٌرزاده» پانزدهم آذرماه سال ۱۳۹۷ در حمله تروریستی کوردلان در شهرستان چابهار به فیض شهادت نائل شد و شهید «محمود میرزاده» نیز در سال ۸۳ در درگیری با اشرار مسلح در محور "اسلام آباد-دلگان" بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس