کد خبر 1387650
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
عراق

در پی حمله پهپادی ترکیه به به چند ساختمان در منطقه کردستان عراق، برخی از رسانه‌های محلی از کشته شدن ۶ نفر خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های کُردی، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، از حمله پهپادی ترکیه به چند نقطه در سنجار عراق خبر دادند.

پایگاه خبری شبکه «کوردستان۲۴» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که در این حمله نیروی «ایزدخان آسایش» در بخش «سنونی» هدف حمله قرار گرفته‌اند.

این شبکه با انتشار ویدئویی اضافه کرد که در پی این حمله، یک ساختمان به طور کلی تخریب شده و افرادی در حال خارج کردن مجروحان هستند.

طبق این گزارش، به دنبال این حمله، ۶ نفر کشته شده‌اند. یکی از شاهدان عینی به کوردستان۲۴ خبر داد که دست‌کم یک جسد در داخل ساختمان تخریب شده وجود دارد.

مرکز مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق لحظاتی بعد تأیید کرد که این حمله کار پهپادهای ترکیه‌ای بوده که یک ساختمان متعلق به «پ.‌ک‌.‌ک» را هدف قرار داده‌اند.

با این حال، پایگاه خبرش «شفق نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که در این حمله یک نفر کشته و چهار تن دیگر مجروح شده‌اند.

شفق نیوز می‌گوید که پهپادهای ترکیه دست‌کم در چهار حمله چند مقر و خانه از حمله ساختمان شورای منطقه را هدف حمله قرار داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    ترکیه در لیبی شکست خورد در کوریدور زنگزور قهوه ای و خانواده های طرفدار ترکیه در قزاقستان قدرت را از دست دادند. حتی پرچم این‌کشور جعلی هم ماه و ستاره ی ساسانیان ایرانیان
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    ملت بی گناه کشته میشن چون ترکیه تروریست چشم و طمع به نفت و گاز ملت کشورهای دیگه دارد چقدر خونخوار. ایراد ندارد ترکیه که از قدرت و عدل خدا بزرگتر که نیست
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    لنعت خدا هزاران بار بر عردوغان و حامیانش و ملت وحشیشون که دستشون به خون انسان های بی گناه آلودس. همه میدونن که خود تورچیه دنبال چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس