پنچری عمدی لاستیک آمبولانس دختر بچه ۲ ساله را به کام مرگ کشید

آسیب رساندن به چرخ های آمبولانس اورژانس باعث فوت دختر بچه ۲ ساله‌ای که ایست قلبی کرده بود، شد.

به گزارش مشرق، حوالی ساعت ۱۴:۴۲ دقیقه روز گذشته (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱) در تماس با مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران گزارش ایست قلبی-تنفسی دختر بچه‌ای ۲ ساله به این مرکز اعلام شد که نیروهای اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه در خیابان شهید بهشتی رساندند.

به دلیل شرایط ترافیکی این خیابان و نبود جای پارک مناسب و حال وخیم دختربچه به ناچار نیروهای اورژانس تهران برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه با رعایت اصول ایمنی و تردد خودروهای دیگر پارک می‌کنند.

تکنسین‌های اورژانس خود را به سرعت به آدرس کودک بدحال رسانند و با کودک کم جان دختر بچه روبرو می‌شوند، بلافاصله وظیفه ذاتی خود که نجات جان یک انسان است را آغاز و اقدامات احیا قلبی ریوی را شروع می‌کنند. خوشبختانه عملیات احیا کودک با موفقیت انجام می‌شود و شرایط حال کودک رو به بهبودی پیش می‌رود.

اما وقتی نیروهای اورژانس پس از عملیات احیا قصد انتقال بیمار به آمبولانس را داشتند، متوجه می‌شوند دو عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس آسیب رسیده و بادهای لاستیک آن خالی شده است، نیروهای اورژانس با مشاهده این وضعیت برای انتقال بیمار درخواست حضور آمبولانس دیگری را می‌دهند که آمبولانس دوم در محل حاضر شد اما متأسفانه طولانی شدن روند انتقال به دلیل اتفاق به وجود آمده باعث وخامت مجدد حال کودک شده و جان خود را از دست می‌دهد و با تمام تلاش‌های نیروهای اورژانس نیز کمکی بر نمی‌آید.

گفتنی است؛ اداره حقوقی مرکز اورژانس تهران پیگیر پرونده این کودک در مراجع قضائی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    22 0
    پیداش کنین اعدامش کنین معلوم نیست ند نفر دیگه کشته
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      8 0
      این خبر را انقدر منتشر کنید تا بگوش کسی که این اشتباه را کرده برسد و عذاب وجدان گریبان او را بگیرد.
  • سعید MD ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    22 0
    باید پنچر کننده امبولانس به سزای عمل خود برسد
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    18 0
    بدون شوخی اعدام. رضایت و مزخرفات شاکی خصوصی هم نداره. شاکی باید مدعی العموم باشه. سابقه پنچری سایر آمبولانسها هم بازجویی بشه احتمالا سابقه این کار رو داره.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    15 0
    تو روح اموات و مرده هاش بگیرید همونجا اعدامش کنید جلو چشم مردم و خانواده ی اون دختر معصوم.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    14 0
    میدونی این نتیجه ی چیه؟ هرجای شهر میبینی نوشته شده پارک مساوی با پنچری در صورتی که فقط بیان این جمله از نظر قانونی جرم محسوب میشه. هیچکسی هم به این نوشته ها در درو دیوار شهر اهمیت نمیده. بخاطر اینکه هرکسی هرجا بخواد پارک میکنه و پلیس اهمیتی نمیده. نه جریمه ای نه اتفاقی. بخاطر اینه که هرکی هر خلاقفی میکنه به اسم رافت اسلامی از کنارش میگذریم در صورتی که این تخلف باعث تضییع شدن حقوق دیگران میشه. گذشتن از کنار این موضوعات باعث میشه تخلف امری عادی محسوب بشه و هرکسی به خودش اجازه بده هرکاری بکنه و به عواقبش فکر نکنه.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    7 0
    چقدر خودخواه و نادان و بیشرف باید باشی که این کار را بکنی. از آنجایی که بیشرف در عمل خود اصرار داشته و نه یک چرخ و بلکه دو چرخ آمبولانس را پنچر کرده و به صورت قطعی قصد از کار ا نداختن آمبولانس را داشته باید به عنوان قتل عمد مجرم شناخته شده و به قصاص محکوم شود.
  • محمد قزل IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    4 0
    اون عوضی را بگیرید و اعدام انقلابی کنید
  • فرداد CA ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    2 0
    چه خبر دردناک و ناراحت کننده ای!!!
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    2 0
    اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام .....
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    9 0
    قتل غیر عمد درصورتیه که قاتل اصلا روحش هم خبر نداره که باعث فوت یه فرد دیگه میشه، مثل تصادفات جاده ای اما وقتی به بچه هم بگی آمبولانس برای نجات جان یک فرد داره کار انجام میده حالیش میشه خسارت به آمبولانس باعث مرگ میتونه بشه. چجور در قوانین ما وقتی کسی شخصی را هل بده و اون فرد فوت کنه قتل عمد حساب میکنن؟ اما این جور موارد رو نه ؟ اگه واقعا خلا های قانونی ما پر بشه و این جور افراد قصاص بشن اون وقت ادعای عدالت و قوانین اسلامی رو داشته باشید. دقیقا دو سال پیش هم همین اتفاق افتاد و یه نفر دیگه به خاطر پنچر شدن چرخای آمبولانس توسط همسایه فوت کرد، اگه اون فرد اعدام میشد الان بعد دوسال این اتفاق تکرار نمیشد
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    2 0
    بعضی خبرها خون آدم را به جوش می آورند . مثل همین خبر . این راننده اتوبوس را از چرخ گوشت ردش کنید جگرمان خنک بشه
  • سید IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    گاهی خداوند عقل انسان را چنان کم میکند تا کاری بکند که سر خودش را به باد دهد !! خدا بی دلیل عقل را کم نمی کند خدا بنده اش را می شناسد و او را عزت میدهد یا خار میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس