کد خبر 1387483
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
پاتک اصفهانی‌ها به تیم تهرانی؛ سپاهان دست روی گزینه استقلال گذاشت

سرمربی پرتغالی مد نظر استقلالی‌ها در آستانه پیوستن به تیم سپاهان قرار گرفته تا زردپوشانِ دیار زاینده‌رود شاهد حضور یک مربی بزرگ خارجی در نیمکت این تیم باشند.

به گزارش مشرق، مذاکره با چهره‌های سرشناس مربیگری در فوتبال ایران و آسیا تا این ساعت برای آبی‌پوشان نتیجه‌ای در بر نداشته تا تیم قهرمان لیگ بیست و یکم به بلاتکلیف‌ترین تیم ایران در فصل نقل و انتقالات تبدیل شود.

در ۲ هفته گذشته مذاکره با مربیانی مانند آندره‌آ استراماچونی، جواد نکونام، غلامرضا عنایتی، ژوزه مورایس و آلکس نوری انجام شده اما پاسخ تمام این مربیان «نه» بوده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال اندر خم یک کوچه مانده‌ است

نه مربیان داخلی و خارجی به مذاکره کنندگان استقلال موجب شد تا مصطفی آجورلو شب گذشته خود شخصا راهی قطر شود.

یکی از این مربیان ژوزه مورایس پرتغالی بود که اکنون خبر می‌رسد در آستانه حضور در نیمکت تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرار دارد. مربی که در گذشته دستیار ژوزه مورینیو بود. مدیران تیم فوتبال سپاهان پیش از مورایس روی فیلیکس ماگات آلمانی هم نظر داشتند اما ظاهرا توافق با او میسر نشده است.

در فصل بیست و یکم محرم نویدکیا هدایت تیم فوتبال سپاهان اصفهان را بر عهده داشت اما نتوانست عنوان چشمگیری را کسب کند و با ۵۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    4 4
    خدا شاهده آقا رضا عنایتی از همه گزینه ها مناسبتره حتی از خود شاه فرهاد هم بهتره هم جوانه هم دوره های مربیگری دیده استقلالی 2 آتشه است و با تیم هوادار بسیار زیبا و خوب بازی می کرد و نتایج خیلی خوبی هم گرفت
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      0 0
      استقلال جای تجربه کسب کردن نیست
  • raptors IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 1
    شاه فرهاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس