کد خبر 1387426
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
حبیبی: استقلال اندر خم یک کوچه مانده‌ است!

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید مدیران این باشگاه هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی جدید آبی‌ها را مشخص کنند.

به گزارش مشرق، گودرز حبیبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و بی‌مربی بودن این تیم گفت: نمی‌دانم این باشگاه نفرین شده یا چه چیزی پشت ماجراست. نمی‌دانم مجیدی چطور رفت در حالی که سه سال با باشگاه استقلال قرارداد داشت. در حال حاضر مدیریت باشگاه معلوم نیست چه کار می‌کند. به نظر من باید مربی خارجی به استقلال بیاید وگرنه فکر نمی‌کنم استقلال به موفقیت برسد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شایعه حضور الکس نوری در جمع آبی‌ها گفت: به نظر من او مربی بدی نیست. باید مشخص شود که دستیاران او چه کسانی هستند و اگر کادر فنی‌اش خوب نباشد، فکر نمی‌کنم موفقیت خاصی به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید:

لژیونر استقلالی به ایران برگشت +عکس

حبیبی با اشاره به از دست رفتن زمان برای استقلالی‌ها خاطرنشان کرد: استقلال در وهله اول به یک سرمربی خوب نیاز دارد و ممکن است تا سرمربی استقلال معرفی شود، زمان از دست برود و بازیکنان خوب، جذب تیم‌های دیگر شوند. الان پرسپولیس بازیکنان مد نظر خود را جذب کرده اما ما هنوز  اندر خم یک کوچه هستیم.

او در پایان درباره آینده استقلال گفت: همه چیز بستگی به مدیریت قوی دارد. امیدوارم آقای آجورلو به فکر باشد و کارها را پیش ببرد. الان نگاه هواداران، نگاه به یک مدیریت قوی است اما اگر غیر از این باشد، هواداران آجورلو را رها نخواهند کرد و مدیریت باید هر چه سریع‌تر کارهای خود را پیش ببرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ن.خ IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    8 11
    باز توهمات شروع شد . شما ک سردار پشمالو دارین استاد دو دره بازی استاد تقلب استاد پدر سوختگی خیالتون جمع تا وقتی پشمالو هست قهرمانیتون پاکه چون جام شمارو قبلش میبرن کارواش
    • حبیب IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      7 7
      لنگی های بی شرف دوباره پیداشون شد .
    • حامد IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      2 1
      ببند لنگی ،طوری که یایا داره بازیکن ملی پوش میگیره خودش دیگه فهمید که با شیری و کامیابی نیا،اسدی ،سیامک نعمتی و آقایی بدون بابا مسعود نمیتونه قهرمان بشه خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس