کد خبر 1387293
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
فرکی: با این روند نباید از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی انتظار بالایی داشته باشیم/ هیچ تقصیری متوجه این تیم نیست

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد با ادامه این روند در آماده‌سازی تیم ملی، نباید از بازیکنان و کادر فنی این تیم انتظار بالایی داشته باشیم.

به گزارش مشرق، حسین فرکی درباره باخت تیم ملی فوتبال کشورمان برابر الجزایر، اظهار داشت: من به‌عنوان مربی سال‌ها در تیم ملی کار کردم و به نوعی تجربه قرار گرفتن در این موقعیت را دارم. از نظر من بابت این باخت هیچ تقصیری متوجه مجموعه تیم ملی نیست، چون تیم ما مدت‌هاست که با مشکل انجام بازی‌های تدارکاتی روبه‌روست و نتوانستیم در این مدت بازی‌های دوستانه با تیم‌های باکیفیت و سطح بالا انجام دهیم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند دراگان اسکوچیچ بابت ترس از شکست و حفظ موقعیت خودش در تیم ملی، علاقه چندانی به انجام بازی‌های دوستانه ندارد، تصریح کرد: من از طرف خودم حرف می‌زنم و نمی‌توانم نظری درباره این ذهنیت داشته باشم و اسکوچیچ را قضاوت کنم. هر مربی دوست دارد تیمش بازی کند و حتی از شکست‌ها می‌توان به چیزهای بزرگ رسید و در ادامه موفقیت به دست آورد. ما باید برای قضاوت کردن انصاف را هم رعایت کنیم و این را هم در نظر بگیریم که وضعیت فوتبال و کشورمان در حال حاضر چگونه است. من این ذهنیتی که شما گفتید را نمی‌پذیرم.

فرکی در پاسخ به این پرسش که «آیا ایران می‌تواند در جام جهانی نمایش موفقیت‌آمیزی داشته باشد؟»، گفت: با ادامه این روند نباید انتظار زیادی از کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم و روی آنها فشار کاذب ایجاد کنیم. اگر می‌خواهیم موفقیت تیم ملی را ببینیم باید شرایط را برای این تیم فراهم کنیم. شما می‌بینید که کره و ژاپن با چه تیم‌هایی بازی می‌کنند، ولی ما در این زمینه مشکل داریم. اگر در جام جهانی از گروه‌مان صعود کنیم که عالی است و اگر هم این اتفاق رخ نداد، امیدوارم در سه بازی نمایش آبرومندانه‌ای داشته باشیم. با این وضعیت امید من بازیکنان هستند که اتفاقات خوبی را رقم بزنند، مثل بازی‌هایی که در گذشته برابر استرالیا و آمریکا برگزار کردیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 2
    بریم ببازیم بیاییم، عشق است.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    همه مقصرند حتی کارشناسی که بد کارشناسی میکنه بازیکن باید در هر مسابقه14 کیلومتر بدود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس