کد خبر 1387075
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
گوشی

جدیدترین گوشی پرمیوم موتورولا احتمالا به اولین پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بدل خواهد شد.

به گزارش مشرق، بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، دو گوشی هوشمند متعلق به برند موتورولا در لیست گواهی CMIIT دیده شده‌اند که با اسم رمز XT۲۲۵۱-۱ و XT۲۲۴۳-۲ شناخته می‌شوند. در این راستا، اسم رمز XT۲۲۵۱-T متعلق به پرچمدار موتورولا به نام موتورولا فرانتیر است که قرار است به زودی و در ماه ژوئیه میلادی مصادف با بازه تیر مرداد در چین عرضه شود و از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره می‌برد.


دیگر گوشی حاضر در لیست نیز به احتمال زیاد به سری موتو اج تعلق دارد. البته باید اشاره کرد که متأسفانه در لیست CMIIT جزئیات فنی این دو گوشی هوشمند قرار نگرفته است و تنها اسم رمز آن‌ها دیده شده است. شایان ذکر است که اخیرا گزارش‌هایی در دسترس قرار گرفته‌اند که خبر می‌دهند گوشی پرچمدار موتورولا فرانتیر به عنوان اولین گوشی پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک روانه بازار خواهد شد. به علاوه، این گوشی احتمالا با نام موتو اج ۳۰ الترا برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

موتورلا ۲ گوشی جدید عرضه می‌کند +عکس

موتورولا فرانتیر

از مشخصات فنی موتورولا فرانتیر می‌توان به نمایشگر ۶.۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد که توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۸ واتی تغذیه می‌شود و میزبان دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی نیز خواهد بود. در پنل پشتی این پرچمدار نیز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. همانطور که اشاره شد، سخت‌افزار موتورولا فرانتیر شامل تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR۵ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS ۳.۱ همراه خواهد بود.

موتورلا ۲ گوشی جدید عرضه می‌کند +عکس

موتو اج ۲۰۲۲

در نهایت باید اشاره کرد شایعه‌ای در چند وقت گذشته به گوش رسیده است مبنی بر اینکه گوشی موتورولا اج ۲۰۲۲ در حال توسعه است و از مشخصات فنی مانند نمایشگر ۶.۵ اینچی pOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، تراشه دایمنسیتی ۱۰۵۰، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و باتری ۶۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد. به علاوه، احتمال دارد گوشی حاضر در لیست CMIIT با اسم رمز XT۲۲۴۳-۲ همان موتو اج ۲۰۲۲ باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس