کد خبر 1387216
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
گوشی هواوی Mate 50 با تاخیر معرفی خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی Mate ۵۰ احتمالا با تاخیر در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد.

به گزارش مشرق، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار جدید آنر و سری میت ۵۰ هواوی در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد، درحال‌حاضر اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های هوشمند ذکر شده در دسترس قرار نگرفته است، اما احتمالاً به زودی اخبار جدیدی درباره آن منتشر می‌شود.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده است که عرضه سری Mate ۵۰ هواوی که در ابتدا برای ماه جولای برنامه‌ریزی شده بود، در ماه آگوست انجام خواهد شد، این در حالی است که سیستم‌عامل Hongmeng ۳.۰ ماه جولای منتشر می‌شود.

گزارش‌های پیشین ارائه شده نشان می‌دهد که سری میت ۵۰ هواوی از تراشه Snapdragon ۸ Gen ۱ ۴G بهره می‌برد، دوربین آن نسبت به سری P۵۰ بهتر شده است و در سطح پرچم‌دار باقی مانده است. سیستم‌عامل از پیش نصب‌شده Hongemeng ۳.۰ نیز تعامل میان دستگاه‌ها را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و تجربه کاربری را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

زمان معرفی گوشی هواوی Mate ۵۰ +عکس

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    تو ایران گوشی باالا 1 میلیون تومن خردین حماقت طرف میاد چاقو میزاره زیر گلوت میدزده میره ولی یه تومن راحت میدی دستش میره اینا به دلیل حمایت یه سری گوسفند از اینا میرن زندان سریع در میان زندان هم باید هتل باشه و الی ناراحت میشن یه سری ملت هر موقع از گاوی خارج شدن میتونن با امنیت گوشی خوب بخرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس