کد خبر 1387047
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
شروط باشگاه پرتغالی برای فروش مهاجم برزیلی به پرسپولیس

کاسیانو بهترین فصل فوتبالی‌اش را دوسال قبل و در نخستین فصل حضورش در ویزلا که آن زمان در دسته دو پرتغال بازی می‌کرد، سپری کرد که با ۱۷ گل زده آقای گل شد و نقش بسیار مهمی در صعود به لیگ برتر داشت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود گزینه‌های مختلفی را در این پنجره نقل‌وانتقالاتی مدنظر دارد که گفته می‌شود یکی از آنها بازیکنی برزیلی به نام کاسیانو است که در تیم ویزلا پرتغال بازی می‌کند. این مهاجم ۳۲ساله که دوفصل در این باشگاه بازی کرده هنوز یک‌سال دیگر با این تیم پرتغالی قرارداد دارد و در چنین شرایطی قرمزها برای به‌خدمت گرفتن او ابتدا باید با باشگاهش به توافق برسند و پولی را برای رضایتنامه‌اش پرداخت کنند. در چنین شرایطی روزنامه اوجوگو پرتغال معتقد است که ویزلا به این راحتی مهاجم پا به سن گذاشته‌اش را از دست نخواهد داد و باید شرایط آنها تامین شود.

این روزنامه می‌نویسد: «پرسپولیس از ایران برای به‌خدمت گرفتن یکی از مهاجمان تیم ویزلا دست به‌کار شده و اصرار دارد او را به‌خدمت بگیرد اما خرید او به این راحتی نیست. آینده کاسیانو برزیلی در ویزلا نامعلوم است و مشخص نیست این بازیکن با وجود اینکه یک سال دیگر قرارداد دارد در فصل بعد هم پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد یا نه. در بازار نقل‌وانتقالات همیشه جدایی یک بازیکن به عوامل مختلفی بستگی دارد، ازجمله اینکه باشگاه بتواند گزینه‌های دیگری برای پر کردن جای خالی بازیکنش داشته باشد. در این میان ویزلا نه‌تنها جدایی کاسیانو را مشروط به یافتن جانشینی مناسب برای او کرده، بلکه تنها در صورتی اجازه ترک باشگاه را به مهاجم ۳۲ساله‌اش می‌دهد که پیشنهادی معقول و قابل‌توجه دریافت کند.»

بیشتر بخوانید:

گزینه پرسپولیس در تور تیم ترکیه‌ای

چنین شروط سختگیرانه‌ای برای مهاجمی که در سال‌های آخر فوتبالش قرار دارد و از سوی دیگر آمار فوق‌العاده‌ای هم در تیمش نداشته بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد. این بازیکن از سال ۲۰۱۱ که وارد فوتبال حرفه‌ای شده باشگاه‌های زیادی را تجربه کرده و در این مدت ۲۳ با جابه‌جایی در بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده است.

کاسیانو طی این سال‌ها دوبار نیز حضور در فوتبال آسیا را تجربه کرده و شناخت نسبتا خوبی از این قاره دارد که البته حضورش در تیم‌های باشگاهی شرق آسیا تنها محدود به دو نیم‌فصل بوده است. در سال ۲۰۱۵ و در نیم‌فصل دوم لیگ کره این مهاجم برزیلی به گوانگژو رفت و در ۱۱ مسابقه تنها یک گل زد و در پایان فصل هم این باشگاه را ترک کرد. سه‌سال بعد او دوباره به آسیا برگشت اما این بار به لیگ دسته دو چین رفت تا برای هیلونگ‌جیانگ بازی کند که درطول نیم‌فصل فقط ۵ بار فرصت بازی در این تیم را به‌دست آورد که حاصل آن یک پاس گل بود.

کاسیانو البته بهترین فصل فوتبالی‌اش را دوسال قبل و در نخستین فصل حضورش در ویزلا که آن زمان در دسته دو پرتغال بازی می‌کرد، سپری کرد که با ۱۷ گل زده آقای گل این مسابقات شد و نقش بسیار مهمی در صعود این باشگاه به لیگ برتر داشت. او فصل قبل هم در ۲۵ بازی ۷ گل و دو پاس گل داشت مهم‌ترین آنها را در جریان تساوی یک – یک تیمش برابر بنفیکا به ثمر رساند.

پیش از این اعلام شد که باشگاه پرتغالی مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار دلار برای صدور رضایتنامه این مهاجم برزیلی در نظر گرفته اما بعید نیست با رسانه‌ای شدن علاقه پرسپولیس به جذب کاسیانو عدد مدنظر پرتغالی‌ها هم بالاتر برود و این انتقال منتفی شود؛ چراکه باشگاه حداقل باید همین مبلغ را هم به خود بازیکن بدهد و در شرایط فعلی شاید هزینه کردن این مبلغ برای یک مهاجم ۳۲ ساله چندان منطقی نباشد.

پرسپولیس که در گذشته هم یک‌بار سراغ خرید این بازیکن رفته بود، درحالی به پروژه جذب او بازگشته که یک رسانه ترکیه‌ای خبر داده باشگاه سامسون‌اسپور هم درتلاش برای به‌خدمت گرفتن این مهاجم برزیلی است. براساس گزارش سایت «سامسون هابر» ترکیه؛ کاسیانو چند روز پیش وارد شهر استانبول شده و قرار است با یوکسل ییلدیریم، رئیس باشگاه سامسون‌اسپور ملاقاتی داشته باشد و درخصوص احتمال پیوستنش به این تیم ترکیه‌ای مذاکره کند و اگر توافقی بین طرفین صورت بگیرد، انتظار می‌رود او روز جمعه به‌عنوان خرید جدید سامسون‌اسپور معرفی شود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس