کد خبر 1386971
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
گروه‌های فلسطینی: مقاومت حق ما است

گروه‌های مقاومت فلسطین دوشنبه شب در نشستی در غزه تأکید کردند که مقاومت در همه اشکال آن حق آنها است.

به گزارش مشرق از فلسطین الیوم، «خالد بطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس خبری که پس از نشست گروه‌های مقاومت فلسطین برگزار شد، رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول کامل جان اسرای فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کردند، دانست و از نهادهای حقوق بشری خواست تا به خواسته‌های این اسرا برای پایان دادن به بازداشت اداری و حق درمان زندانیان جامه عمل بپوشانند.

وی همچنین خواستار گسترش جنبش مردمی برای حمایت از اسرا به ویژه اسرایی که اعتصاب غذا کردند، شد و تاکید کرد که گروه‌های فلسطینی پیگیر پرونده این اسرا هستند و هر کاری که در توان داشته باشند برای آنها و بازگرداندن آنها به آغوش خانواده‌هایشان انجام خواهند داد.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی همچنین تأکید کرد که جمعه آینده روز خشم در مقابله با رژیم اشغالگر در همه محورهای درگیری خواهد بود.

بطش در ادامه گفت: ما موضوع شهرک سازی، مصادره اراضی، اعدام‌های صحرایی و کشتار بی رحمانه مردم خود را دنبال می‌کنیم و بر موضع خود در رد تلاش‌های اشغالگران برای سلطه خود بر کرانه باختری، قدس و همه مکان‌هایی که مردم ما زندگی می‌کنند، تأکید می‌کنیم.

وی هچنین افزود که رژیم صهیونیستی از سکوت، عجز و ناتوانی جامعه جهانی به عنوان پوششی برای تداوم تجاوزات خود استفاده می‌کند.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین بر حق مردم فلسطین برای دفاع از خود و حق مقاومت، شامل اتاق عملیات مشترک و بازوهای آن در کرانه باختری برای مقابله با همه حملات و جنایات اشغالگر تاکید کرد.

پیش تر جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردن روند عادی سازی روابط برخی حکام عرب با رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه آزادسازی سرزمین فلسطین و پاسداری از مقدسات است و دشمن فقط زبان زور را می‌فهمد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس