کد خبر 1386770
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
خاموشی

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با پیش‌بینی "امسال خاموشی‌ها به حداقل می‌رسد"، گفت: قطعی برق به تولید و صنعت آسیب وارد می‌کند که باید تدبیری برای آن کرد.

به گزارش مشرق، محمدجواد عسکری‌ رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای افزایش تولید برق و جلوگیری از قطعی برق در صنایع، اظهار کرد:‌ در زمان بررسی صلاحیت وزیر نیرو، آقای محرابیان قول داد که برای تأمین نیاز برق کشور به‌ویژه صنایع مادر نظیر فولاد و سیمان، تلاش کند که خوشبختانه تلاش‌های خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی در عین حال  گفت: احتمال کمبود برق در تابستان امسال وجود دارد لذا ما تأکید کردیم که تحت هیچ شرایطی نباید برق الکتروپمپ‌های بخش کشاورزی قطع شود چون به تولید آسیب می‌زند.

نماینده داراب در مجلس اضافه کرد: اگر قرار است برقی قطع شود، باید روی همه حوزه‌ها اعم از صنعت، خدمات و گردشگری، مراکز بزرگ تولید و حتی مسکونی سرشکن شود تا فضا به‌سمتی برود که تولید آسیب نبیند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با این پیش‌بینی که "امسال خاموشی‌ها به حداقل می‌رسد"، عنوان کرد: وقتی برق نباشد صنعت، تولید، خدمات و گردشگری آسیب می‌بیند پس باید تدبیری در این حوزه وجود داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس