حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی

نایب‌رئیس کمیسیون بودجه مجلس اظهار داشت: طبق گزارش این کمیسیون اطلاعات حدود ۷۰ درصد از کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین و کاردانی در سامانه حقوق و دستمزد و پاکنا ثبت شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون، اظهار داشت: در جلسه امروز خزانه دار کل کشور حضور پیدا کرد و گزارش عملکرد مالی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و دریافت‌ها و پرداخت‌های دو ماهه قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: در ادامه جلسه گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در مورد آخرین وضعیت ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها در سامانه حقوق و دستمزد و سامانه پاکنا قرائت و تصویب شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: به موجب این گزارش تا پایان اردیبهشت ماه از مجموع ۴ هزار و ۷۳۱ دستگاه، ۳ هزار و ۳۱۹ دستگاه در سامانه پاکنا ثبت اطلاعات کرده اند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه براین اساس اطلاعات حدود ۷۰ درصد یعنی ۲ میلیون و صد و شصت و چهار هزار و پانصد و شصت و شش نفر اعم از کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین و کاردانی ثبت شده است، گفت: همچنین براساس گزارش دیوان محاسبات کل کشور تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و دویست و سی یک دستگاه معادل ۴۷ درصد نسبت به ثبت یک لیست حقوقی اقدام کرده اند و ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه معادل ۴۴ درصد هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده اند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت: گزارش کامل آخرین وضعیت ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها در سامانه حقوق و دستمزد و سامانه پاکنا روز سه‌شنبه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بی نام GB ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    0 0
    کاش حقوق ودستمزد همه مدیران ونمایندگان ونور چشمی هایشان که در پستهای مختلف مشغول کار هستند هم ثبت میشد ونه فقط به اطلاع نمایندگان بلکه به اطلاع مردم هم میرسید
  • رضا IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 0
    این 70 درصد اهمیتی ندارند اتفاقا کاش بجای این ها آن 30 درصدی که بالغ بر 90 درصد حقوق را دریافت می کنند را در این سامانه درج می کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس