کد خبر 1386313
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
رجائیان: رحمتی به استقلال جواب رد داد/امتیاز آلومینیوم اراک به خاطر مردم فروخته نشد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: سهامدار اصلی و مدیران کارخانه به خاطر مردم اراک از فروش امتیاز جلوگیری کردند.

به گزارش مشرق، محمد رجائیان، در خصوص قبول مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک و شرایط این باشگاه برای فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: حدود ۷۰-۶۰ درصد تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آیند آسانسوری عمل می‌کنند، یعنی چون زیرساخت‌های لازم را ندارند دوباره به لیگ یک برمی‌گردند.

مقابل غول‌های فوتبال ایران نتایج خوبی گرفتیم

وی افزود: خوشبختانه آلومینیوم اراک به خاطر امکانات و حمایت‌های اصولی این اتفاق را تجربه نکرد. تیم در سال اول نتایج خوبی گرفت و در سال دوم نتایج بهتر شد.آلومینیوم مقابل غول‌های فوتبال ایران که از نظر بودجه‌ای هم از ما جلوتر بودند به خوبی نتیجه گرفت. به عنوان مثال برای پرسپولیس حریف سرسختی بودیم که این شرایط کار من را هم سخت‌تر می‌کند. الان به عنوان مدیرعامل باید طوری عمل کنم که توقع سهامداران و مدیران شرکت برآورده شود.

رجائیان گفت: به همین خاطر در بحث سخت‌افزارها، پرورش بازیکنان جوان در آکادمی و استفاده از این بازیکنان در سال‌های بعد و همچنین کسب عناوینی که هواداران را خوشحال کند، برنامه داریم. ایجاد شور و نشاط در اراک و سطح استان موضوعی مهم و اتمام حجت شرکت و سهامداران با ما است. از طرفی با توجه به اینکه مردم برند آلومینیوم را دوست دارند، مسئولین استانی مانند استاندار، معاونین استانداری و نماینده‌ها نیز نتایج را رصد می‌کنند و انتظار پیشرفت دارند.

رحمتی به خاطر مسئولیتی که داشت به استقلال نرفت

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد وضعیت قراردادی سیدمهدی رحمتی با توجه به اینکه اخباری پیرامون پیشنهاد باشگاه استقلال نیز مطرح شد، عنوان کرد:‌ باشگاه استقلال به صورت غیر رسمی با او صحبت کرد که آیا تمایلی دارید تا ما با باشگاه مکاتبات را انجام بدهیم؟ سرمربی ما با اینکه یک استقلالی اصیل است، ضمن تشکر و ادای احترام به دعوت آن‌ها، به خاطر بارمسئولیت و قراردادی که دارد به استقلال پاسخ رد داد. قرارداد او ابتدا به مدت یک فصل و نیم بود. به دنبال آپدیت و تمدید قراردادش هستیم. خودش هم تمایل دارد. به همین خاطر امیدواریم که قراردادش حداقل یک سال دیگر تمدید و دو ساله شود. این موضوع در جلسه هیأت مدیره باشگاه که فردا یا پس‌فردا خواهد بود، بررسی و انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش رحمتی به شایعه حضور در استقلال

رجائیان در خصوص جذب بازیکن و تقویت تیم برای فصل جدید گفت:‌ منتظریم تا تکلیف بازیکنان فعلی تیم چه آن‌هایی که قرارداد دارند و تمدیدی‌ها، مشخص شود. فکر می‌کنم با توجه به خوش‌قولی و حرفه‌ای بودن باشگاه آلومینیوم اراک، نزدیک بودن به پایتخت، وجود امکانات و محبت هواداران مذاکرات به خوبی پیش برود. این کار را در کمیته نقل و انتقالات که اعضای هیأت مدیره نیز در آن حضور دارند، انجام می‌دهیم. ظرف دو سه روز آینده مذاکرات را آغاز می‌کنیم تا بتوانیم تیمی قدرتمند را آماده مسابقات کنیم.

برای ورود و خروج بازیکن باید ببینیم چه کسانی در تیم می‌مانند

مدیرعامل آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا رحمتی لیست ورودی یا خروجی ارائه کرده، اظهار داشت: باید ببینیم از تیم فعلی چه کسانی را برای فصل جدید داریم و پس از آن اقدام به جذب بازیکن کنیم. البته سرمربی لیست اولیه‌ای را ارائه کرده و صحبت‌هایی را نیز از قبل انجام دادیم اما در کل برای جذب بازیکن باید ببینیم از بازیکنان فعلی چه کسانی در تیم می‌مانند. مساله بازیکنان خروجی هم تحت تاثیر این موضوع قرار دارد و باید ببینیم تکلیف پست‌های مختلف چه می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا جذب بازیکن خارجی در برنامه باشگاه آلومینیوم قراردارد، عنوان کرد:‌ هدف این است که از ظرفیت‌های داخلی چه برای برگزاری اردو و چه برای جذب بازیکن استفاده کنیم.

رجائیان در خصوص محل برگزاری اردوی پیش فصل، گفت: قرار است تمرینات تیم اوایل تیر شروع شود. پس از یک هفته تا ۱۰ روز تمرین در اراک، اردویی را در کردان کرج برگزار خواهیم کرد. با توجه به فشردگی مسابقات فصل جدید لیگ برتر زمان کمی برای آماده‌سازی تیم داریم اما قطعا کارهای علمی و روانشناسانه برای آماده سازی بهتر تیم، با مدیریت کادرفنی انجام می‌شود.

وی در مورد اینکه دریافت مدرک A مربیگری رحمتی موضوع مهمی برای آلومینیوم اراک خواهد بود، گفت: سرمربی ما مصرانه پیگیر شرکت در کلاس مربیگری A است. البته او انگیزه و دانش لازم دارد اما با وجود اینکه برگزاری کلاس A به خاطر کرونا به تعویق افتاد، او از طریق فدراسیون فوتبال به صورت جدی پیگیر است تا در این کلاس شرکت کند و مدرک آن را بگیرد.

به بورس برویم بهتر می‌توانیم در حرفه‌ای سازی فعالیت کنیم

رجائیان در خصوص اینکه سال گذشته هدفگذاری باشگاه آلومینیوم اراک کسب رتبه تک‌ رقمی در لیگ برتر بود و همچنین حضور در فینال جام حذفی بود و آیا امسال به اهداف بالاتری فکر می‌کند، گفت: وقتی آلومینیوم به فینال جام‌حذفی رفت، حضور ۱۵ هزار تماشاگر و درک بالای آن‌ها که بعد از باخت با وجود برتری فنی، در ورزشگاه ماندند و بدون کوچک‌ترین اعتراضی تیم‌شان را تشویق کردند. آن‌ها سپس به هتل رفتند و بازیکنان را تشویق کردند. این نشان می‌دهد به باشگاه آلومینیوم اراک افتخار می‌کنند و در باشگاه نیز عزمی وجود دارد تا روند رو به رشدی را در پیش بگیریم. در کل برای هدفگذاری فصل جدید، بعد از نقل و انتقالات می‌توانم بهتر صحبت کنم.

وی تصریح کرد: سال گذشته سهامداران قصد داشتند امتیاز تیم را واگذار کنند اما با تلاش سهامدار اصلی و مدیران کارخانه این اتفاق نیفتاد. آن‌ها با نیت پاک و قلب صاف به خاطر مردم اراک، تیم را برگرداندند. الان هم سرمایه‌گذاری و حمایت می‌کنند ولی انتظار دارند در چند موردِ بازسازی زمین‌های چمن کارخانه، آماده سازی کمپ و توسعه آکادمی و همچنین کسب نتایج درخور شان آلومینیوم اراک پیشرفت خوبی داشته باشیم. از طرفی با توجه به اینکه بدهی‌های ما صفر است، اگر سهام باشگاه در بورس واگذار شود می‌توانیم عملکرد بهتری در حرفه‌ای سازی داشته باشیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس