کد خبر 1386281
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
مستر بین روان آتکینسون

خالق «مستر بین» (Mr Bean) می‌گوید این شخصیت یک «آنارشیست خودشیفته و خودرأی» است.

به گزارش مشرق، «روان اتکینسون» خالق «مستر بین» (Mr Bean) می‌گوید این شخصیت یک «آنارشیست خودشیفته و خودرأی» است. اتکینسون در مصاحبه با «تایمز» می‌گوید این شخصیت آشوب‌گر «شاید یک کودک ۹ ساله گرفتار در بدن یک مرد بزرگسال» بوده باشد. «مستر بین» که نسخه مدرن «چارلی چاپلین» بود تنها در یوتیوب ۱۱ میلیارد بیننده داشته است.

این شخصیت اوایل دهه ۱۹۹۰ در تلویزیون بریتانیا معرفی شد اما محبوبیتی جهانی پیدا کرد و امتیاز پخش آن به ۲۴۵ کشور فروخته شد. اتکینسون که مردی بسیار جدی‌تر از شخصیت بین است، در این مصاحبه می‌گوید: «بسیاری از مردم این احساس اجتناب‌ناپذیر و توجیه‌پذیر که چزی خراب خواهد شد را دوست نداشتند.»

اتکینسون به زودی در سریال «انسان علیه زنبور» (Man Vs Bee) نتفلیکس ظاهر خواهد شد و نقش شخصیتی به نام ترور را بازی خواهد کرد که پدری طلاق‌گرفته است و برای به دست آوردن مبلغی پول مسئولیت حراست از عمارت خانواده‌ای ثروتمند را می‌پذیرد اما یک زنبور خستگی‌ناپذیر برایش مزاحمت ایجاد می‌کند.

اتکینسون «مستر بین» را با شخصیت جدیدش مقایسه می‌کند و می‌گوید: «ترور متفاوت است. او خوش‌رفتارتر و مهربان‌تر و عادی‌تر است، امیدوارم باشد – و این بدون تردید هدف ما بود... او به نظر مردی مهربان، خوش‌نیت، و کاملاً هوشمند به نظر می‌رسد، اما البته، نقاط ضعف و اشکالات خودش را دارد و و نقطه ضعف او وسواسی بودنش است.»

این بازیگر بریتانیایی که سابقه بازی در فیلم‌هایی چون «جانی اینگلیش» (Johnny English) را نیز دارد، اضافه می‌کند که به سختی می‌تواند به رفتارهای ترور و همبازی پرسروصدای او بخندد: «به ندرت به شکل فیزیکی و با صدای بلند به چیزی می‌خندم. فقط می‌توانم درک کنم که چه زمانی [کمدی] جواب می‌دهد.»

منبع: روزپلاس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس