کد خبر 1386022
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
حسینی: از فوتبال خداحافظی نمی‌کنم/ صحبتی درباره حضورم در ملوان نشده است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا یا پس فردا با درویش و گل محمدی صحبت می‌کنم و از فوتبال خداحافظی نخواهم کرد.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی بعد از افتتاح مجموعه ورزشی با سرمایه‌گذاری خودش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حضور دوستان خوبم مثل خوردبین، آخوندی، درویش، کریم باقری در مراسم افتتاحیه تشکر می‌کنم و خدا را شکر این مجموعه افتتاح شد. 

وی افزود: آخوندی و جوادی قول دادند که در این راه کمک شود. کرونا شرایطم را سخت کرده بود اما دوستان خوبی داشتم که در این راه به من کمک کردند. امیدوارم برای ورزش بتوانیم قدم‌های بهتری برداریم.

حسینی در مورد ادامه حضورش در پرسپولیس و یا حضور در ملوان گفت: از روزی که لیگ تمام شد تا همین امروز دنبال کار مجموعه بودم و از فردا یا پس فردا با درویش و گل محمدی صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه از فوتبال خداحافظی می‌کنید یا نه گفت: نه

سیدجلال در مورد اینکه چقدر احتمال دارد به ملوان بروید، گفت: اصلا در مورد این مسایل صحبت نشده است. ملوان با مازیار زارع و پژمان نوری تیم قدرتمندی ساخته و شرایط بسیار خوبی دارند.

مدافع کهنه کار قرمزپوشان در مورد وضعیت تیم پرسپولیس و خریدهای این تیم عنوان کرد: خدا را شکر بعد از دو سه سال که یا پنجره ها بسته بود و یا اجازه نمی‌دادند پرسپولیس کاری کند امسال کارهایی نسبت به سال های قبل بهتر انجام می دهد و بتوانیم در نقل و انتقالات با درویش همین شرایط را ادامه بدهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    1 0
    مازیار زارع و پژمان نوری زمانی بازیکن تیم پرسپولیس بودن، زمان چقدر سریع میگذره :|
  • تخت جمشید IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    2 2
    سیدجان تو قلب چهل میلیون هوادار جای داری و اگر امکانش هست حداقل تا نیم فصل تو پرسپولیس بازی کن تا دفاع جدید جا بیفته و بعد اگر خواستی برو‌.
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      2 0
      چهههههههههههل میلیون؟!!!!!!!!!!! چهل میلیون هوادار دارین،
    • رضا IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      2 0
      چهل میلیون هوادار؟ عجب شما جمعا با توپ جمع کناتون 50 هزار نفر نمی شوید!!!!!!!!
  • مرصاد IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    3 4
    پر افتخارترین کاپیتان لیگ برتر!! سید جان شما جزوی از تاریخ پر افتخار باشگاه بزرگ پرسپولیس هستی!! ما دوست داریم امسالم در تیم بمونی!!
    • سپاهان ایران IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      0 0
      سیدجان شما بهترین و پر افتخار ترین کاپیتان لیگ برتر ایران هستی با گرفتن کلی جام در سپاهان و پرسپولیس. دیگران چون مثل شما ندارن حسادت میکنن. هواداران سپاهان و پرسپولیس همگی دوستت دارن. بازیکن بی حاشیه و با تعصب.
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    6 0
    فرهاد مجیدی با 36 سال سن آماج حملات متعدد و بیشمار روزنامه نگاران و تیم رسانه ای لنگ قرار گرفت و اتهام دوپینگ بهش میزدن، مجیدی تو زمان بازیگریش هر هفته میره امارات و دوپینگ خونی میکنه!!!!!!!! یاللعجب! این بنده خدا با بیش از 40 سال سن اونوقت میگه از فوتبال خداحافظی نمیکنم!!!! فوتبال پاااااااااااک بولینگ
    • تاج خروس IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      0 0
      تا چشم امثال تو کور بشه! بعدشم الشیخ الفرناز الپودری دوپینگی بود و تو پست مهاجم بدون دوپینگ نمیتونست حتی راه بره؛ اما سید جلال که سرور شما کیسه هاس در پست دفاع آخر بازی میکنه! عنایتی هم ۴۰ ساله بود که نوک حمله بازی میکرد. رحمتی. فرزاد حاتمی و غیره که همه کیسه ای بودن! حالا از سید جلال میترسی بحثش جداست!
  • مجتبی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    8 0
    آقای حسینی، ملوان و تماشگران اش شما را کردند سید جلال فوتبال ایران ولی زمانی که ملوان بهت نیاز داشت اسمی هم از ملوان و انزلی نمی اوردی .بهتره همون تهران مجموعه ورزشی بسازی و روی نیمکت پرسپولیس بشینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس