بانک ملی

عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: متعهد شدیم با اثبات صحت میزان خسارت اعلام شده مالباختگان سرقت از صندوق امانات بانک ملی، صد در صد میزان خسارت وارد شده را به نرخ روز می‌پردازیم.

به گزارش مشرق، مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: بانک ملی در اولین اقدام بعد از باخبر شدن از سرقت، پرداخت نیمی از خسارت وارده به صورت علی الحساب به مالباختگان بود. این پرداخت با امضای صلح نامه جهت شکایت مالباختگان از سارقان صورت گرفت. صلح نامه به هیچ عنوان جهت صرف نظر افراد از شکایت نبوده چرا که تاکید به انجام شکایت داشتیم.

او گفت: ۵۰ درصد از خسارات آن‌ها به صورت بلوکه به حساب این افراد واریز کردیم تا این اطمینان حاصل شود که بانک به دنبال جبران خسارات مشتریان خود است.

طبق اعلام مسئولان بانک ملی، سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۴ ساعت طول کشیده و بانک ۴ روز بعد متوجه این سرقت شد. این شعبه دارای ۸ لایه امنیتی و گاوصندوق‌هایی با درب‌های ۴۰ سانتی بود!

بیشتر بخوانید:

۳ برادر طراح اصلی سرقت از بانک ملی
 

طی تعطیلات اخیر، سارقان با ورود به شعبه بانک ملی رو به روی دانشگاه تهران، چند صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ این شعبه را به سرقت برده اند. بر اساس اعلام مسئولان این بانک تعداد صندوق‌های موجود ۱۶۸ صندوق بوده که در سرقت رخ داده به ۱۶۷ صندوق آسیب رسیده و برخی از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده اند.

روز گذشته۱۳ سارق این سرقت دستگیر و بخشی از اموال مسروقه نیز کشف شد. ۳ سارق از مرز ایران به کشور همسایه گریخته بودند که آن‌ها نیز دستگیر و به کشور بازگردانده شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    5 4
    یعنی واقعا هیچکس نمیخواهد از این آدمهایی که اینهمه ارز و سکه و ... برده اند بدون اظهار مالیاتی در صندوق امانت گذاشته اند، سوال بپرسد از کجا آورده ای؟!! به این روش که پولهای کثیف (قاچاق، اختلاس، قمار و...) را میشود به راحتی پنهان کرد و از قانون و مجازات هم فرار کرد
  • رضا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    5 0
    وقتی دزدا رو گرفتین و امواله مسروقه کشف شدن خب برگردونین بهشون دیگه
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    1 1
    ۲۰میلیون مهاجر(افغانی وعرب عراقی سوری لبنانی فلسطینی یمنی...)تمام(مایحتاج یارانه ای مردم،کاروکاسبی،مسکن اجاره ای و...،طلا وارز...)درحال غارت هستند با پول ایرانی کار میکنند،معامله میکنندوپولهارو جمع میکنند ولی سریع به(طلا،ارزیاخوردوخوراک واجاره مسکن)تبدیلش میکنندیامیفرستند برای خانواده ها وفک وفامیاشون!؟ چرادقانون مهاحرین و شهروند درجه۲و۳ یا قوانین مهاجرس ومالیاتی وقیمتهای ازاد را روی اینها اعمال نمیکنید(مردم ایران ازهمه جا وهمه طرف وخودی وغیر خودی غارت شدنند)
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    2 1
    از جیب چه کسی؟ مردم مسئول پرداخت خسارت ثروت انباشته شده و احتکار شده ثروتمندان نیستند. این اموال مسروقه مالیاتش پرداخت شده بوده؟
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    2 2
    بيچاره مالباختگان!! اکثرشون کاسبان ارز هستن ! یعنی در کمال آرامش و خودخواهی ارز نداشته مملکت را میخرن و انبار میکنن تا گرونتر بشه و باهاش کاسبی کنن!! اصلا" هم به این مسئله فکر نمی کنن که با این کارشون دارن با معیشت مردم ایران بازی میکنن. چون با خرید و احتکار دلار تبدیل میشن به عاملی برای گرونتر شدن ارزهای خارجی بخصوص دلار و نتیجه گرون شدن دلار لعنتی هم میشه گرونتر شدن کالاهای موجود در بازار و تأثیر مستقیم روی سفره مردم و صدها خدمات دیگر. !!!
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      این جوری ترواش نکن ، یه سری هم خانوادگی ۴۰ سال کار کردن چهار تا النگو و دستبند و سکه جمعا ب این قیمت طلا حدود یک میلیارد گذاشتن بانک که حتی با هاش نمی شه خونه رهن کرد د تهران حتی تو خیلی هم نمیشه حتی خونه خرید اسمش سنگینه میلیارد وگرنه خودش هیچی نیست فحشت رو بده به اونایی که دار رو کردن ۳۳ تومن
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    1 0
    با این همه تجهیزات ضد سرقت چطور میشه این دزدی را باور کرد
  • هوشنگ IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    هشدار..... در بانک ها حساب باز نکنید پول کمی بزارین وگرنه پول هایتان به فنا می‌رود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس