جانشین فرماندهی کل قوا در امور فراجا از پلیس تقدیر کرد

جانشین فرماندهی کل قوا در امور فراجا با صدور پیامی از اقتدار، عملیات هوشمند و مسوولانه پلیس در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی ایران تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی جانشین فرماندهی کل قوا در امور فراجا با صدور پیامی از اقتدار، عملیات هوشمند و مسئولانه پلیس در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی ایران تقدیر کرد.

وحیدی در این پیام خطاب به نیروهای پلیس آورده است: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی مرهون تلاش های صادقانه و مخلصانه نیروهای جان بر کف مدافعان امنیت داخلی است و در این عرصه نیروی انتظامی به عنوان متولی امنیت و آرامش داخلی همواره پاسدار و حامی حقوق عامه مردم بوده است. 

وی تاکید کرده است: اقدام مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در دستگیری به موقع سارقان صندوق امانات بانک ملی قابل تقدیر است . اینجانب به سهم خود از تلاش های مخلصانه عوامل پلیس در کشف به موقع اموال به سرقت رفته  در صندوق امانات بانک ملی قدردانی می کنم.همچنین توفیق و خدمت افزون تر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برایتان آرزومندم.

رئیس امنیت کشور ادامه داد: امید بر این است که همواره با  اقدام هوشیارانه و مقتدرانه عوامل پلیس، هم در پیشگیری و هم در برخورد قاطع با متجاوزان  به حریم مردم، امنیت و احساس آن بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش کمانگیر IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    1 0
    به نام خدا . سلام . اقدام سریع و مقتدرانه نیروی انتظامی وبخصوص اداره آگاهی واقعا تحسین بر انگیز است . دستگیری سارقانی که هیچ اثری از خود بجا نگذاشته اند و حتی دوربینهای مدار بسته را هم باخود برده اند اگر نگوئیم بی نظیر قطعا در سطح جهان کم نظیر است . درود بر حافظان بی ادعای امنیت که قدرشان کمتر دانسته میشود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس