کد خبر 1385047
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
راننده بیل مکانیکی حادثه قطار مشهد_ یزد زنده است

استاندار خراسان جنوبی از ترخیص ۸۱ نفر از مجموع ۸۶ مصدوم حادثه قطار مشهد - یزد از بیمارستان طبس خبرداد.

به گزارش مشرق، جواد قناعت امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ادامه درمان پنج مصدوم باقی مانده در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس در حال انجام است که البته حال این مصدومان مقداری وخیم است.

وی عنوان کرد: به دلیل حاضر شدن به موقع تیم‌های درمانی و امدادی در محل حادثه، ۸۱ بیمار سرپایی از مجموع ۸۶ مصدوم اعزام شده به بیمارستان طبس بعد از ظهر امروز ترخیص شدند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ساعت ۱۱ صبح امروز عملیات امدادی به حادثه قطار مشهد - یزد به اتمام رسید و تمام اجساد، مصدومین و مسافران منتقل طبس شدند.

قناعت ادامه داد: همچنین امروز تمام مسافران از طبس به وسیله ۱۰ اتوبوس رهسپار یزد شدند.

وی با اشاره به اینکه برای مدیریت این حادثه وزرای کشور و راه و شهرسازی به شهرستان طبس سفر و از نزدیک موضوعات را به صورت میدانی رصد کردند، اضافه کرد: با حضور این وزراء جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان طبس برگزار شد که مصوبات خوبی داشت که امیدواریم اجرایی شود.

قناعت با بیان اینکه اصحاب رسانه در زمینه اطلاع‌رسانی حادثه حضور موثری داشتند که اقدامات آنان جای تقدیر دارد، اضافه کرد: همچنین هم افزایی خوبی بین مسوولان استانی و شهرستان و با استان یزد صورت گرفت در چند ساعت اولیه محل حادثه پاک شد.

وی ادامه داد: نیروها در حال تلاش هستند که امشب و نهایتا تا صبح فردا محل حادثه را بازگشایی کنند تا فعالیت راه آهن از سرگیری شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس