کد خبر 1384545
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: پیامبر اعظم (ص) فرمود "کَفی بِالمَوتِ واعِظاً. مرگ برای موعظه کفایت می کند". مرگ، پایان آرزوها، و آغاز محاسبه مبتنی بر پیامد کرده ها و نکرده هاست. آیا خاتمی می تواند در یوم الحساب، پاسخگوی تبعات و خسارات نقش آفرینی اش در فتنه سبز باشد؟ او در جمع های خصوصی، چند بار اعتراف کرده ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ را قبول ندارد. اما با این وجود، در تمام آن هشت ماه آشوب، از هیزم کشان اصلی فتنه ای بود که کشور را به بهانه "تقلب"، در کام بی ثباتی کشاند. آشوبگران جرئت یافته با خیانت خاتمی و موسوی، گفتند "انتخابات بهانه است/ اصل نظام نشانه است"!

مقامات دولت اوباما گفته اند بعد از مشاهده آشوب و دودستگی در ایران، به صرافت افتادند تحریم های جدیدرا اعمال کنند. واین غیر از گزارش هایی است که می گوید برخی نمایندگان سران جنبش سبز از دولت اوباما خواستند تحریم ها را دفعتا اعمال کند که فلج کننده باشد!

اوباما در کتاب خاطرات خود تصریح کرد «اگر جنبش سبز در ایران رخ نداده بود، دولت من تصمیم به اعمال تحریم‌های سخت نمی‌گرفت... تحریم‌های دوره بوش سمبلیک بود؛ تحریم‌های سخت را من اعمال کردم».

لس آنجلس تایمز، ۲۸مهر ۸۸ از زبان جان‌ هانا مقام آمریکایی نوشت: "مطمئناً پیامی که از گردهمایی فعالان اپوزیسیون ایران-که درمیان آنها افراد نزدیک به رهبری جنبش سبز حضور داشتند- شنیدم، این بود که تحریم باید اعمال شود و باید هرچه شدیدتر، بصورت شوک‌ وارد شود که فلج کند و نه به صورت واکسن".

رابرت گیتس (رئیس ‌سیا) پس از شنیدن شعار سبزها به نفع اسرائیل در روز قدس۸۸ به CNN گفت: "به‌دلیل شکاف‌های عمیق در ایران، تحریم اثر گذارتر از گذشته است. ما شکاف‌هایی را شاهدیم که در ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است. مخالفان به جای پیگیری رای خود، سیاست های کلان حاکمیت را هدف گرفته‌ اند".

دو جرم سنگین، متوجه خاتمی است: نقش آفرینی در تدارک آشوب و بی ثبات سازی کشور، و گرای یک دهه تحریم خصمانه ای که از دل این فتنه به دشمن داده شد. حداقل جبران این جفای بزرگ، عذرخواهی از نظام و مردم، و شهادت دادن درباره دروغ بودن ادعای تقلب است که یقین دارد دروغ است، اما از بازگویی می ترسد؛ چون افراطیون مدعی اصلاحات را به خوبی می شناسد.

او باید بین حقیقت و آخرت، یا پسند قبیله غربگرایان خیانتکار، یکی را انتخاب کند. راه توبه روشن است. خداوند درسوره بقره هشدار می دهد که کتمان کنندگان شهادت، مورد لعن خدا و لعنت کنندگان هستند؛

"إِلَّا الَّذِینَ تَابُوا وَأَصْلَحُوا وَبَیَّنُوا فَأُولَٰئِکَ أَتُوبُ عَلَیْهِمْ وَأَنَا التَّوَّابُ الرَّحِیمُ. مگر آنها که توبه و اصلاح و تبیین (شهادت)  کردند؛ پس به سوی آنها بر می گردم و توبه شان را می پذیرم، و من توبه پذیر مهربان هستم".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    28 0
    لعننه لله علیه قوم ظالمین و فاسقین
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    5 0
    یکسریا بعد از انقلاب از آزمون ها مردود بیرون اومدن.پدر روح الله زم به جای اینکه از اعمال ننگین و خائنانه پسرش اعلام برائت کنه خودش رو خلع لباس کرد تا در گناه جاسوسی پسرش شریک باشه.... خدایا عاقبت ما را ختم به خیر کن
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    4 0
    خدایا بدان و آگاه باش من تا ابد از عاملان فتنه ی سبز و تحریم های سنگین و تبعات بعد از آن مثل غالب کردن فریدون بنفش نخواهم گذشت بر ما مردم عادی خیلی سخت گذشت
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    4 0
    انه لایفلح المجرمون انه لایفلح الظالمون انه لایفلح الکافرون
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    مگر حق الناس با توبه هم بخشیده می شود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس